VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Vilken av dessa tycker du ? Detta är min andra fråga och min första blev helt misslyckad :"> , Sorry om det blir fel EDIT: Yes det funkade Redigerad 14 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Alltså du har tagit dom sämsta låtarna typ... Och mindre mycket mindre än hälften av alla låtar som finns... Men men VOTE: Video killed the radio star... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) 1. Jag röstade på Billie Jean.(Har för mig att det är den första låten man får höra i spelet när man sätter sig i bilen vid spawn.) 2. Skulle inte denna passa bättre i Vice City-delen av forumet? 3. Grattis på att du fick din första omröstning att fungera. Redigerad 14 oktober, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Fel forum... tycker Michael Jacksons låtar äger ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vilken av dessa tycker du ? Detta är min andra fråga och min första blev helt misslyckad :"> , Sorry om det blir fel EDIT: Yes det funkade Hej, Tack. men jag hadde juh inte fixat det utaneran hjälp Och så orkar jag inte lägga in alla låtar. pluss att man bara kan ha 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 OPS, Glömde :"> VOTE : Orchestra-Four Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hmm. Jag tycker att låtarna i 3an är bättre än VC. Lite mer "fantasi och komik" i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Hmm man har ju så mycket att välja på. Vad ska jag ta jag kan inte välja bland så många låtar. ( ) Redigerad 14 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Null vote, gillar låtarna på V-Rock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hmm. Jag tycker att låtarna i 3an är bättre än VC. Lite mer "fantasi och komik" i GTA3. Hehe. ja: I'm hot tonight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 dör i dina armar ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vote: Video Killed The Radiostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vote: null Lyssnar endast på V-rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 lol din fjolla de självklara valet e jöö 23:58 me maiden men men.... Vote: video killed the radiostar, den e också helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) lol din fjolla de självklara valet e jöö 23:58 me maiden men men.... Vote: video killed the radiostar, den e också helt ok Video killed the radio star är ju så jobbig. Och sen killen som börjar sjunga då o då med flumm röst fan vad jobbig låt. Jag byter genast om den börjar på VC. Men joo 23:58(vrock va?) är ju bäst. Redigerad 15 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Vote: Inget, var är annan altenativet? Redigerad 15 oktober, 2004 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Video killed the radio star är ju så jobbig. Och sen killen som börjar sjunga då o då med flumm röst fan vad jobbig låt. Jag byter genast om den börjar på VC. Men joo 23:58(vrock va?) är ju bäst. mm vrock......Kill for gain or kill for maim but we dont have a reason the golden goos is on the loos and never out of season blackened pride still burns inside the shell of bloody treason osv osv.... de e en gryyyyyyyym låt o den första maidenlåten ja hörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Null vote. Jag tycker Grand master flash låten(glömt vad den heter) och Afrikaa Bombaata - Looking for the Perfect beat är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Waiting for a girl like you är väl den bästa av de låtarna du skrev upp men den bästa låten i spelet måste ju vara Turn up the radio på V-Rock, den är så jäkla skön att cruisa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 I ran so far away såklart! Men annars: Video killed the radio star.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts