Jump to content

Bästa Låten på gta

VickeX
 Share

Vilken tycker du är den bästa låten på vc?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1. Jag röstade på Billie Jean.(Har för mig att det är den första låten man får höra i spelet när man sätter sig i bilen vid spawn.)

2. Skulle inte denna passa bättre i Vice City-delen av forumet?

3. Grattis på att du fick din första omröstning att fungera. >_<

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol din fjolla :P

de självklara valet e jöö 23:58 me maiden ;)

men men....

Vote: video killed the radiostar, den  e också helt ok :lol:

Video killed the radio star är ju så jobbig. Och sen killen som börjar sjunga då o då med flumm röst fan vad jobbig låt. Jag byter genast om den börjar på VC. Men joo 23:58(vrock va?) är ju bäst.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Video killed the radio star är ju så jobbig. Och sen killen som börjar sjunga då o då med flumm röst fan vad jobbig låt. Jag byter genast om den börjar på VC. Men joo 23:58(vrock va?) är ju bäst.

mm vrock......Kill for gain or kill for maim but we dont have a reason the golden goos is on the loos and never out of season blackened pride still burns inside the shell of bloody treason osv osv.... -_- de e en gryyyyyyyym låt :wub: o den första maidenlåten ja hörde :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor