Elander Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Most of the co-op action takes place inside vehicles, with player one driving and player two shooting. Menar dom då att man kanske kan springa runder med båda eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Most of the co-op action takes place inside vehicles, with player one driving and player two shooting. Menar dom då att man kanske kan springa runder med båda eller? dom menar att player ett kör bilen och player 2 sjkuter. detta står också på gtasajten.com så du kan ju alltid läsa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Men det är ej bekräftat ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 dom menar att player ett kör bilen och player 2 sjkuter. detta står också på gtasajten.com så du kan ju alltid läsa där iq fiskmås, att han strök under "most" betyder ju att han syftar på att det inte står "All" allså att det kanske finns flera olika sätt att köra co-op på?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) iq fiskmås, att han strök under "most" betyder ju att han syftar på att det inte står "All" allså att det kanske finns flera olika sätt att köra co-op på?` jaha behöver du bli sur på att jag inte råkade läsa most? Iq barrf back on topic nu om det är något mer Redigerad 14 oktober, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Rockaway iq fiskmås, att han strök under "most" betyder ju att han syftar på att det inte står "All" allså att det kanske finns flera olika sätt att köra co-op på?` ja, men han undrade ju vad det stod på engelska och gurgel övrsatte lite snabbt? står inget om att man ska styra 2 gubbar utanför bilen Hoppa inte på någon utan information, speciellt inte säga att han har låg iq då den tydligen är högre än din och du förudmjukar dig själv... fast det är ju vi som får skratta Redigerad 14 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) jaha behöver du bli sur på att jag inte råkade läsa most? Iq barrf du läste antagligen inte resten heller... btw: vad har min iq med att jag klagar och göra? Redigerad 14 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Rockaway ja, men han undrade ju vad det stod på engelska och gurgel övrsatte lite snabbt? står inget om att man ska styra 2 gubbar utanför bilen Hoppa inte på någon utan information, speciellt inte säga att han har låg iq då den tydligen är högre än din och du förudmjukar dig själv... fast det är ju vi som får skratta eh, vem pratar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) du läste antagligen inte resten heller... btw: vad har min iq med att jag klagar och göra? Vad har hans iq med att han inte lästa 'most' att göra? On topic? Om ens co-op blir bekräftat så lär det bara vara i bilar, fast mycket möjligt om man ska göra något rån el dyl. att man kan vara två st. isåfall... men tveksam tveksam... Edit: Eftersom att jag quota dig så antar jag dig? Edit2 som riktar sig till posten UNDER: Ursäkta? om du använder den höga iq:n som du har så borde du inte va så barnslig att du hoppar på någon för att han inte läser ett ord? och om du läser ordentligt fattar du nog det också Edit3 som riktar sig till posten under posten under min : tydligen inte eftersom att din qoute innehåller min? Edit4 på den senaste editen (omg, edit war ): ... Redigerad 14 oktober, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vad har hans iq med att han inte lästa 'most' att göra? On topic? Om ens co-op blir bekräftat så lär det bara vara i bilar, fast mycket möjligt om man ska göra något rån el dyl. att man kan vara två st. isåfall... men tveksam tveksam... eh? jag sa kanske att han hade iq fiskmås innan han skrev att han missade most? suck.. börjar ju tro att det är nån annan som har den iqn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Vad har hans iq med att han inte lästa 'most' att göra? On topic? Om ens co-op blir bekräftat så lär det bara vara i bilar, fast mycket möjligt om man ska göra något rån el dyl. att man kan vara två st. isåfall... men tveksam tveksam... Edit: Eftersom att jag quota dig så antar jag dig? tar tillbaka det jag skrev här, du quota mig när jag höll på att skriva mitt inlägg, därför så såg jag inte det. Redigerad 14 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 eh? jag sa kanske att han hade iq fiskmås innan han skrev att han missade most? suck.. börjar ju tro att det är nån annan som har den iqn.. vad menar han med Menar dom då att man kanske kan springa runder med båda eller? då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 vad menar han med då ? jo han menar att eftersom det står "most" så betyder det att man borde kunna göra annat än att åka i bilen, typ som att springa runt på gatan tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jo han menar att eftersom det står "most" så betyder det att man borde kunna göra annat än att åka i bilen, typ som att springa runt på gatan tillsammans. jaha då vet jag det men måste du bli sur på mig för att jag missade det eller? men nu slutar vi och back on topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) xpisc: orka läsa alla edit hehe hänger ju inte ens med.. =P haha edit: notera att jag "hoppade på honom" INNAN han skrev att han missade most så du kan inte klaga på mig för det. nu har ja sagt mitt. Redigerad 15 oktober, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 hoppas att det inte blir Co-Op för då måste man ju ha med en kompis. F*N VA SEGT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 hoppas att det inte blir Co-Op för då måste man ju ha med en kompis. F*N VA SEGT!!! tror ffs att men får välja å ha en polare me eller att de e en datastyrd kille/tjej OM det ensk kommer å bli MP btw så ser ja fram emot att få veta svaret på den frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag md Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts