Jump to content

Co-op

Elander
 Share

Recommended Posts

iq fiskmås, att han strök under "most" betyder ju att han syftar på att det inte står "All" allså att det kanske finns flera olika sätt att köra co-op på?` >_<

jaha behöver du bli sur på att jag inte råkade läsa most?

Iq barrf -_-

back on topic nu om det är något mer

Redigerad av Gurgel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockaway

iq fiskmås, att han strök under "most" betyder ju att han syftar på att det inte står "All" allså att det kanske finns flera olika sätt att köra co-op på?`

ja, men han undrade ju vad det stod på engelska och gurgel övrsatte lite snabbt? står inget om att man ska styra 2 gubbar utanför bilen >_<

Hoppa inte på någon utan information, speciellt inte säga att han har låg iq då den tydligen är högre än din och du förudmjukar dig själv... fast det är ju vi som får skratta -_-

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockaway

ja, men han undrade ju vad det stod på engelska och gurgel övrsatte lite snabbt? står inget om att man ska styra 2 gubbar utanför bilen >_<

Hoppa inte på någon utan information, speciellt inte säga att han har låg iq då den tydligen är högre än din och du förudmjukar dig själv... fast det är ju vi som får skratta -_-

eh, vem pratar du med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du läste antagligen inte resten heller...

btw: vad har min iq med att jag klagar och göra?

Vad har hans iq med att han inte lästa 'most' att göra?

On topic?

Om ens co-op blir bekräftat så lär det bara vara i bilar, fast mycket möjligt om man ska göra något rån el dyl. att man kan vara två st. isåfall... men tveksam tveksam...

Edit: Eftersom att jag quota dig så antar jag dig?

Edit2 som riktar sig till posten UNDER: Ursäkta? om du använder den höga iq:n som du har så borde du inte va så barnslig att du hoppar på någon för att han inte läser ett ord? och om du läser ordentligt fattar du nog det också >_<

Edit3 som riktar sig till posten under posten under min ;P : tydligen inte eftersom att din qoute innehåller min?

Edit4 på den senaste editen (omg, edit war :P): ... -_-

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

On topic?

Om ens co-op blir bekräftat så lär det bara vara i bilar, fast mycket möjligt om man ska göra något rån el dyl. att man kan vara två st. isåfall... men tveksam tveksam...

eh? jag sa kanske att han hade iq fiskmås innan han skrev att han missade most?

suck.. börjar ju tro att det är nån annan som har den iqn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

On topic?

Edit: Eftersom att jag quota dig så antar jag dig?

tar tillbaka det jag skrev här, du quota mig när jag höll på att skriva mitt inlägg, därför så såg jag inte det.

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor