Vice-Nasty Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ni klagar alltid på att det är förlite alternativ enjoy =)... Gjorde en ny topic om det här trotts att GTA kommer nu om några dagar och att vi kanske har fått en del nya medlemar i forumet Och pollen måste refeshas! Va go ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag åker och köper det efter skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 uj ja tog "hämta ner det", menar att jag ska hämta det hos en affär som ja ska förboka hos om dom har nåra kvar palla frakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 För 5:e gången på det här forumet, eller dylikt, så säger jag att jag köper det i affären på releasedagen. Ska stå en halvtimme utanför affären innan de öppnar.(Är ledig från plugget den dagen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Säger bara: CDON.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vote: Väntar två dagar när jag får min månadspeng och då har jag typ 500kr och då åker jag in och köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Väntar till PC... Vote: Väntar ½ år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vote: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Väntar till PC... Vote: Väntar ½ år Köper det direkt från en viss TV-spelsbutik Shit! ½ år? skulle jag aldrig klara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Köper det direkt från en viss TV-spelsbutik Shit! ½ år? skulle jag aldrig klara! Jaja, vad ska man göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jaja, vad ska man göra... Köpa ett Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Köpa ett Ps2 I don't think so... No f*cking feeling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Varför vänta en halvtimme utanför affären som någon sa? Jag menar, visst lär det finnas efterfrågan men alla exemplar går nog inte åt på releasedagen. Jag tänker gå upp sent, avnjuta en riktigt schysst frukost samtidigt som jag begrundar vilken otroligt underbar dag det är idag, med höstlov för dörren och San Andreas äntligen i mina händer! Vi han nämligen, ehem, "distansstudier" på fredagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 vote: eftersom jag praktiserar på en film/TV-spels affär är jag garanterat ett exemplar.. tänk er jag står där inne och arbetar och jag får alltid hämta dem nya varorna som kommer in.. tänk er, en hel fet j*vla kartong full med san andreas.. jag kommer sno ett direkt ur kartongen (det ska inte ens lämna fodralet) sen knatar jag fram till kassan, lägger ner stålar och simsalabim har jag mitt san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vote: eftersom jag praktiserar på en film/TV-spels affär är jag garanterat ett exemplar.. tänk er jag står där inne och arbetar och jag får alltid hämta dem nya varorna som kommer in.. tänk er, en hel fet j*vla kartong full med san andreas.. jag kommer sno ett direkt ur kartongen (det ska inte ens lämna fodralet) sen knatar jag fram till kassan, lägger ner stålar och simsalabim har jag mitt san andreas! Jävla lyllo!!! Vote: Sno det.....Nä skojja bara...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Behöver inte hörhandsboka. Ingen vet änns att det kommer ett nytt gta där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Behöver inte hörhandsboka. Ingen vet änns att det kommer ett nytt gta där jag bor. Var helvete bor du då?? Indonesien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Var helvete bor du då?? Indonesien Sveriges värsta håla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Sveriges värsta håla. HAHA! Det gör jag för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Väntar ett år tills det kommer på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts