Jump to content

När ska du köpa SA

Share

När ska du köpa SA  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varför vänta en halvtimme utanför affären som någon sa? Jag menar, visst lär det finnas efterfrågan men alla exemplar går nog inte åt på releasedagen. Jag tänker gå upp sent, avnjuta en riktigt schysst frukost samtidigt som jag begrundar vilken otroligt underbar dag det är idag, med höstlov för dörren och San Andreas äntligen i mina händer!

Vi han nämligen, ehem, "distansstudier" på fredagar... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vote: eftersom jag praktiserar på en film/TV-spels affär är jag garanterat ett exemplar.. tänk er jag står där inne och arbetar och jag får alltid hämta dem nya varorna som kommer in.. tänk er, en hel fet j*vla kartong full med san andreas.. jag kommer sno ett direkt ur kartongen (det ska inte ens lämna fodralet) sen knatar jag fram till kassan, lägger ner stålar och simsalabim har jag mitt san andreas!

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vote: eftersom jag praktiserar på en film/TV-spels affär är jag garanterat ett exemplar.. tänk er jag står där inne och arbetar och jag får alltid hämta dem nya varorna som kommer in.. tänk er, en hel fet j*vla kartong full med san andreas.. jag kommer sno ett direkt ur kartongen (det ska inte ens lämna fodralet) sen knatar jag fram till kassan, lägger ner stålar och simsalabim har jag mitt san andreas!

:teehee:

Jävla lyllo!!!

Vote: Sno det.....Nä skojja bara......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor