GFOK Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Miami Vice- t.ex. att vissa poliser kör sportbilar Scarface- Vercetti Estate ser precis ut som Tony Montanas hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 det är ju inte bara estate som är från scarface malibuclub finns i scarface fast kanske inte heter malibu men ändå motor sågen tagen från scarface stallion bilen tagen från scarface du vet advokaten rosenberg han kommer från filmen colitos way eller hur det stavas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 ja scarface är nog den största anledningen till att det finns med en gul motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag har inte sett de där filmerna än, får ta och göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Det är ett gott råd, scarface e svinbra. du kommer känna igen flera av låtarna i filmen, för de är med i gta3, på flahbacks radiostation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 japp det är därför jag bara lyssnar på flash fm!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 det känns lite som full metal jacket när man gör det uppdraget när lance kör helikoptern och man sitter med sitt m60 och skjuter, men jag tror knappast dem har fått inspiration därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Jag har inte sett de där filmerna än, får ta och göra det! mm...jag tror jag hyr det om det finns på DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 det känns lite som full metal jacket när man gör det uppdraget när lance kör helikoptern och man sitter med sitt m60 och skjuter, men jag tror knappast dem har fått inspiration därifrån Det tror inte jag heller! ska man prata om spel som liknar full metal jacket (en av mina favoritfilmer) så är det väl Operation Flashpoint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 20 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 mm...jag tror jag hyr det om det finns på DVD Scarface finns för 99:- på dvd, och den e helt klart värd pengarna, hittade "scarface lägenheten" igår, rätt så kusligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Carlito's Way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Sopranos-strippklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts