Rockaway Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 jag tycker som hultan, =P, skulle kännas rätt löjligt faktiskt, jag stödjer dom genom att köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Varför håller nästan alal med HUltan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Skicka ett mejl privat istället, ni som känner för det. Jag menar, ett par miljoner har köpt spelen, är inte det "tack" nog? Det är DEM som bör tacka sina kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Vore det inte sjukt att R* skickade ut. Thanks for buying the game till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts