JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hej jag vet inte om det redan finns än likadan Topic .... Men jag tycekr inte att det skadar med en ny! Jag undrar om det är någon som vet när dom uppdaterar kartan på den officiella för gtasanandreas ? Alltså när man får se Las ventura o sådär på kartan.... Är det någon som vet typ när den uppdateras ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det beräknas komma nu till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Enligt Jacker runt den 17:e! om du läst i den andra hade du inte behövt fråga! onödig topic! *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Okej förlåt då jag tycker inte att det skadar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
persianlove Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HULTAN SNÄLLA ...jag har blivit bannad från www.gtasajten.se för ett halv år sen .... men jag har lär min läxa så snälla gör så attt jag kan besöka världens bästa gta sida...mitt ip är 82.182.69.228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Nu eller nästa helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 okej tackar så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Nu eller nästa helg. okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HULTAN SNÄLLA ...jag har blivit bannad från www.gtasajten.se för ett halv år sen .... men jag har lär min läxa så snälla gör så attt jag kan besöka världens bästa gta sida...mitt ip är 82.182.69.228 Vet inte riktigt om detta hör hit?! Skicka ett PM istället. De är troligare att han läser de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HULTAN SNÄLLA ...jag har blivit bannad från www.gtasajten.se för ett halv år sen .... men jag har lär min läxa så snälla gör så attt jag kan besöka världens bästa gta sida...mitt ip är 82.182.69.228 Snacka om rövslickning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Snacka om rövslickning. moget... *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts