Rockaway Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 höstlov v 44 här.. så ja kan ju iaf spela hela fredagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 praoar på en spel butik och jag är ledig på fredagen och så har jag lov v 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har ledigt den veckan med så jag blev glad när det var en vecka försenat Jag ska sitta uppe hela natten! och bara lira san andreas så mina ögon kommer bli 3KANTIGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jajemen, då halloween äger rum...ska först på basketcup i sthlm sen ner till min bästis i Malmö!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 novemberlov javisst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Prao Vecka 43-44 å sen HÖSTLOV! Kommer lira som f*********n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 SWEAT!!! har höstlov V. 45 hela veckan ska ja spela åker ner på lunchen o köper det på tradition såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jo då. Här har de verkligen fått till planeringen. Jag var lite orolig för att spelet skulle skjutas upp igen när vi närmade oss release (som ju snarare är regele än undantag med spel av denna kalibern), men nu har man ju hört att spelet gått guld så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 mitt höstlov slutar måndagen första november på min födelsedag men sen har jag inte PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Kl 14:00 den 29:e Oktober så börjar mitt Höst lov! Presis i tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag hade inte tänkt på att höstlovet ju kommer så lägligt... Grymt! Jag måste dock skolka eftermiddagen av skolan för att ta mig till Trad i Götet och få spelet så fort som det bara går... Jäppsi-pops.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jodå. Har prao v44, lov v45 och sen prao igen v 46. Borta från skolan i 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 JAg har också lov veckan efter SA släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag ska spela hela helgen!!! Sen har jag 2 dagars plugg...Sen 4 dagars spelande. Sen 3 dagars hockeycup....Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag ska spela hela helgen!!! Sen har jag 2 dagars plugg...Sen 4 dagars spelande. Eh kommer du att snacka Gta Sa eller matte på plugget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Eh kommer du att snacka Gta Sa eller matte på plugget? GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Får lov den 29:e, synd (?) bara att man åker till Spanien den 3:e. Får väl se om jag köper det och spelar de dagar jag hinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Samma här, samma vecka, man lär ju iallfall ha något o göra veckan efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Får lov den 29:e, synd (?) bara att man åker till Spanien den 3:e. Får väl se om jag köper det och spelar de dagar jag hinner Jag åker till Sydafrika den 28:e och kommer tillbaka i slutet av vecka 46. Lite jobbigt att behöva vänta 2 veckor mer än alla andra innan man kan lira det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det är bara 14 dagar kvar!!!! *hrrm* *hosthost* tusan vad halsen började värka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts