vicecity Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har höstlov när SA släpps och det känns skönt men har alla de eller ? V.45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Mm joo samma vecka som halloween. Fan vad grymt jag ska åka till några polare i Umeå. Redigerad 14 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Har novemberlov, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ska du ta med det då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ja får höstlov på fredan alltså v 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ska du ta med det då eller? Hehe nej man får väl plågas i att vara borta från det i några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Självklart, har också prao v. 43-44 så jag kanske får sluta lite tidigare på fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 har oxå höstlov då men har tyvärr ingen ps2a =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 JAG HAR HÖSTLOV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 vi kan väll säga så här: HÖSTLOV RULES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Höstlovet kommer lägligt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Fighter-2004 ! Ska du köpa ett PS2 av mig ? 1 Handkontroll + Konsolen (2 månader gammal) + 48 gamla demo skivor = 800 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Är arbetslös, så skönt att det kommer komma nånting som man kan sysselsätta sig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag är ledig torsdagen den 28 och fredagen den 29, sen lov veckan efter (v.45) sen ledigt på måndagen.. FYFAN VAD JAG SKA SPELA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 har oxå lov men åker till London en vecka den 1:a november( hinner ju fan inte sätta på konsolen innan man står på flygterminalen, men det blir nog busigt värre ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag är ledig torsdagen den 28 och fredagen den 29, sen lov veckan efter (v.45) sen ledigt på måndagen.. FYFAN VAD JAG SKA SPELA jävla lyllo. men höstlov på det skulle vara himmelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag har höstlov då. men ej något PS2 men men, en kompis har det och har förbeställt SA så han ville att jag skulle helpa honom att spela uppdragen för han gillar inte sånt killen i SA kepsen med grön jacka och solglasögon är coolare än CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Fighter-2004 ! Ska du köpa ett PS2 av mig ? 1 Handkontroll + Konsolen (2 månader gammal) + 48 gamla demo skivor = 800 kr tror inte de har inte mycket pengar och så kostar gta san andreas oxå och var bor du för de första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har det perfekt! Jag är ledig fredagen den 29:e oktober, då San Andreas släpps. Sen är det helgen, sen har jag höstlov en vecka. SPELA!!! SPELA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har det retfullt!! Jag hade prao nu v. 41-42 och höstlov v.43 så skolan börjar veckan det släpps. Så för att citera Homer J. Simpson: DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts