AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HAHAHAHAHAHA Jag skratta inte åt dig men idag när jag var på EB games så sa dom att dom skulle få det den 28:de bara för som skulle ha nattöppet och då sa dem/han som stod i kassan att dom kommer nog vara den första affären/butiken som får det i sverige imed att dom skule ha nattöppett och det e klart att det finns andra som ska har nattöppet och dom kommer också få det då alltså den 28:de. så troligt så kommer en leverans på GTA sa på morgonen den 29:de innan dom öppnar såklart. Undantag:tex CDon.com får ju det typ den 27:de men dom ska ju skicka ut sina spel så dom kommer i brevlådan till den 29:de Så jag tror nog inte dig men om du fixar screens så e det ju kanske sant Varför va det så roligt för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Eftersom det är orimligt att Vice-Nasty skulle kunna spela spelet tidigare än den 28:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 mmm undrar också det, "jaha så ni får in spelet 28:e, hehee mohahaahaha heheehahahahah ahfögögrf" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Var och vilketbutik jobbar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag jobbar i spelbutik .. Vi får in alla spel 1 vecka innan vi får sälja dom i affären =) Får smygga hem ett ex och prova det o sedan lämna tillbaka det =) muhhaha.¨ Kan ta lite screenshot då =) fast det blir med digitalkamera på tvn Jag vill gärna tro dig, men genom att din ålder är 14/15 så har jag svårt att tro att du jobbar i en spelbutik. Detta bedömmer jag av din msn filip89@hotmail.com. Jag la mycket märke till just "89". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Banna varenda en som säger sig ha SA eller säger att dom får de innan releasen! De är iaf min åsikt, de börjar gå en på nerverna. Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Banna varenda en som säger sig ha SA eller säger att dom får de innan releasen! De är iaf min åsikt, de börjar gå en på nerverna. Nån som håller med? Jajemän Simon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag håller med dig Simon Och en sak till DET GÅR INTE SPELA SAN ANDREAS I SVERIGE FRÅN DEN 29:DE OKTOBER FATTA! En sak till jga har mycket svårt och tro att Du!(Vice Nasty) kan SMYGA hem med det och spela det du vet att det är sådan plast på det när butikerna får in det om dom vill byta det? Och om du nu ska SMYGA hem och spela det så måste öppna upp plasten och du kan inte den glada kunden byta det och då blir dom förbannade och klagar på chefen och det blir värsta kallaballik, och du får nog sparken Jag tror nog att dom har stränga lagar som säger att inte ens spelbutiker får spela det fråns det 29:de........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Banna och skicka hundskit i ett kuvert hem till alla som ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Mytomanerna har blivit fler och fler på forumet ju närmare det lidit mot releasen av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det tycker jag verkar väl otroligt... Bullshit till motsatsen bevisats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) fan skulle va fett om detta va sant, en vecka tidigare.. Har nämligen en kontakt som jobbar i spelbutik.. Men räknar bara med att jag får de en dag tidigare än realese datumet i sverige.. Men får se. Och en sak till DET GÅR INTE SPELA SAN ANDREAS I SVERIGE FRÅN DEN 29:DE OKTOBER FATTA! ehh jo Redigerad 14 oktober, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 En vecka tidigare? Det stämmer inte. Jag är själv återförsäljare för KE Media och även om jag bara har behandlat en GTA-leverans så vet jag att de skickar ut spelen till affärerna så de har dom 2-3 dagar före releasen. Sedan är det ju ganska troligt att Game, Tradition/EB och övriga stora spelkedjor har varsitt superlager ditt spelen kommer först. Efter det transporteras dom till enskilda butiker och därför får butikerna spelen bara 1-2 dagar innan releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts