Vice-Nasty Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag jobbar i spelbutik .. Vi får in alla spel 1 vecka innan vi får sälja dom i affären =) Får smygga hem ett ex och prova det o sedan lämna tillbaka det =) muhhaha.¨ Kan ta lite screenshot då =) fast det blir med digitalkamera på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 kommer inte va inne på gtasajtens sa forum en vecka innan o sen när spelet släppts har ja en bra anledning att inte logga in här heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Coolt! Lägg upp screenshots varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 frågan om detta är sant men om det är det så.,..ha så kul =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
persianlove Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 FAN VA DU ljuger... om du tar screen shots och sprider ut det så tror jag att du får en kraftig stämning av ROCKSTAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 frågan om detta är sant men om det är det så.,..ha så kul =D lol varför skulle de inte va sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Ytterst tveksamt med en hel vecka innan. En jag talade med igår som jobbar på "riktigt" i en butik trodde att dem skulle få in spelen dagen innan releasen. Vet att dem alltid annars vid releaser av större spel fått spelen dagen innan. Redigerad 14 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 okej ? ska jag inte ge ut screens då =) Sedan när jag har det ... Vi får leverans på Månadag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 FAN VA DU ljuger... om du tar screen shots och sprider ut det så tror jag att du får en kraftig stämning av ROCKSTAR men det släpps ju i staterna en vecka innan det släpps här,och han skulle ju fixa det en vecka innan det släpps här ju, så varför skulle dom stämma han för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 men det släpps ju i staterna en vecka innan det släpps här,och han skulle ju fixa det en vecka innan det släpps här ju, så varför skulle dom stämma han för? De släpps 3 dagar innan i USA (26:e) och här den 29:e. Jag är tveksam, de är så många vid den här tiden (samma sak innan VC) som säger att dom har spelet eller att dom ska få de tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) okej ? ska jag inte ge ut screens då =) Sedan när jag har det ... Vi får leverans på Månadag =) Du kan ha rätt, men jag tvivlar dock väldigt MYCKET fortfarande. En anledning är för att det är rätt mycket "skitsnack" överhuvudtaget på forumet och att det skulle komma en vecka innan releasen....eller om det var fem. Skillnad på en vecka och fem dagar. Redigerad 14 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 okej ? ska jag inte ge ut screens då =) Sedan när jag har det ... Vi får leverans på Månadag =) Öhm, spelet gick guld idag. När de har tryckt upp ett visst antal kopior skickas de runt till butiker i USA och skeppas i till Europa. Tror inte du får det på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 =) Vi får se =) ...Fick ju trottsallt Doom 3 en vecka innnan det släpptes Vi köpte in 200 ex och sålde kanske 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 =) Vi får se =) ...Fick ju trottsallt Doom 3 en vecka innnan det släpptes Vi köpte in 200 ex och sålde kanske 20 Jaha, så enbart för att Doom3 kom en vecka (eller var det fem dagar) innan så ska man tro på att "ni" skulle få in spelet på måndagen. Nej, mig har du inte lyckats övertyga än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 För resten snodde personalen, eller? Men om du får det tidigare, lova en sak: Avslöja inte för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vad är telnr till affären du jobbar på så kan jag eller nån annan ringa och höra om de verkligen är sant?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag är tveksam till om du verkligen kommer att kunna lira San Andreas redan den 22:a. Möjligt att din spelbutik får in spelen tidigare än releasen, men jag tror inte att ni kommer att få in SA så tidigt som en vecka innan det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Är väldigt tveksam till att du kan få den så tidigt... Men om du nu mot förmodan skulle få den tidigare, lite oskyldiga screenshots kan jag gärna ta... Men jag vill fan inte veta en massa spoilers, då ska jag ta mig fan slå ihjäl dig personligen Redigerad 14 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 klart som fan vi vill ha screens, nya namn o sånt mindre viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) HAHAHAHAHAHA Jag skratta inte åt dig men idag när jag var på EB games så sa dom att dom skulle få det den 28:de bara för som skulle ha nattöppet och då sa dem/han som stod i kassan att dom kommer nog vara den första affären/butiken som får det i sverige imed att dom skule ha nattöppett och det e klart att det finns andra som ska har nattöppet och dom kommer också få det då alltså den 28:de. så troligt så kommer en leverans på GTA sa på morgonen den 29:de innan dom öppnar såklart. Undantag:tex CDon.com får ju det typ den 27:de men dom ska ju skicka ut sina spel så dom kommer i brevlådan till den 29:de Så jag tror nog inte dig men om du fixar screens så e det ju kanske sant Redigerad 14 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts