tymmy #1 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 kan man ta delar från en orginal bil till sin egna bil. svara snäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 menar du ta delar från en moddad bil och sätta på orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 menar du ta delar från en moddad bil och sätta på orginal Som jag uppfattar det så var det ifrån en bil som redaN fins i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ja går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 asså du har en bil. typ admiral och vill sätta toyota supra vinge på som nån annan har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jag och en anan har gort en bil och vill ha en orginal bils vinge går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 HUR då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 en fråga! om nån har gjort en bil.. jag gillar motorn tar den och sätter på min egna bil men inte ger ut den till nån hemsida går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle1 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 vvisst går de.. men ta inte "äran" för att du har gjort den.. lr snacka me han/hon som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tymmy #1 Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 hur då????? hur gör man textures? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts