Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det är nästan säkert att det är att man kan spelaTwo player i San andreas!!! =) Min önskan sen gta3 är uppfylld :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det är nästan säkert att det är att man kan spelaTwo player i San andreas!!! =) Min önskan sen gta3 är uppfylld :-D Var hittar du denna "bekräftelsen" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Var hittar du denna "bekräftelsen" då? GTAsajten brukar du inte läsa nyheterna därifrån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jo jag såg det nu, ber om ursäkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tror inte på något eller någon förrän Hultan säger: "Ja, det ska finnas MP" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tror inte på något eller någon förrän Hultan säger: "Ja, det ska finnas MP" Jag tror inget förrän de är bekräftat av R* och ingen annan. Eller om/när jag får se de i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tror inget förrän de är bekräftat av R* och ingen annan. Eller om/när jag får se de i SA. Men Hultan bekräftar ju inget innan R* gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Men Hultan bekräftar ju inget innan R* gör det men hur var det med tex: skateboard? det vill inte R* bekräfta, men det fins på gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Det är väl inte så kul om man vet allt som kommer vara med,typ om dom inte har bekräftat det men det ändå är med blir det ju lite överraskning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 men hur var det med tex: skateboard? det vill inte R* bekräfta, men det fins på gtasajten.com Det kanske bara Hultan vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Tror att det aldrig kommer MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim-Tim Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Men man kan ju alltid hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tvekar fram tills att R* bekräftar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) skaffa gta till pc om ni är så sugna på mp. finns mp till både vice city och gta III. skitkul Redigerad 16 oktober, 2004 av Nasso Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 JAg tror att det blir så som nyheten säger, att man kan vara 2-spelare samtidigt under vissa tillfällen, men visst det är väl bra även om jag heller vill köra 2-player som i ett "multiplayer läge" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 står en del om co-op här Scrolla ner en bit så står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts