SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 inte om du har lämnat in 2 andra spel. de skulle ju va sjukt... elle kanske e så... få kolla på mitt kvitto... Det är väl klart du får vänta tills nästa lass om du inte hämtar ut det efter 2 dagar., OM spelen skulle ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hmm det står också att jag är "Kund no: 390" undra om det är typ kunder sedan eb games flytta eller folk som förhandsbokat sa.. har ju ingen aning om hur ofta folk handlar i spelaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det är väl klart du får vänta tills nästa lass om du inte hämtar ut det efter 2 dagar., OM spelen skulle ta slut. ja, det ser jag som rätt självklart, men nsäta gång kan du väll läsa min fråga en extra gång och FÖRSTÅ den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 hmm det står också att jag är "Kund no: 390" undra om det är typ kunder sedan eb games flytta eller folk som förhandsbokat sa.. har ju ingen aning om hur ofta folk handlar i spelaffär Jag är nr 268. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 tror inte dom som förbokat kommer få ett ex den 29onde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Heh, jag har håltimme när de öppnar klockan tio på fredag. Så jag kommer vara där och hänga på låset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 dom öppnar 2 timmar innan jag slutar.. :S fast inte så mycket folk som slutar innan 13.. så jag är nog där bland dom första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 dom på EB games sa till mig idag när jag kvitterade in mina spel (tony hawk 3 och GTA 3) att jag skulle hämta det på fredag klockan 12! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 minns den här paniken när VC skulle komma ut hehe dom är smarta på R* hehe släppa spelet precis just nu när alla ungdomar är lediga för höstlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 En kompis till mig har pratat med en på Game och han sa att de kommer att få in många exemplar så att alla som vill kommer att få möjlighet att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 minns den här paniken när VC skulle komma ut hehe dom är smarta på R* hehe släppa spelet precis just nu när alla ungdomar är lediga för höstlov hahahahahaha jag tror inte rockstar har så mycket koll på när ungarna i Svergie har lov hahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts