Tarzan Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag vet inte hur det var med Vice City men tänk om alla GTA SA spelen tar slut direkt. Har blivit helt nervös nu eftersom jag inte har förbokat hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 mm är rädd för det också...men det lär ju finnas till alla iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Kommer säkert finnas nåt exemplar kvar i nån affär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Om det tar slut får dom väl bara in nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Om det tar slut får dom väl bara in nya Men en hel helg med spelande försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) aja... SA släpps fredag V.44 o 45 har jag lov o 46 har vi PRAO, o mina prao-tider är "korta"! fyra o en halv timme om dan o sen så är jag nog *host* förkyld *snörvel* den fredan TVÅ väckor non stop San Andreas! Edit: stavfel Redigerad 14 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 aja... SA släpps fredag V.44 o 45 har jag lov o 46 har vi PRAO, o mina prao-tider är "korta"! fyra o en halv timme om dan o sen så är jag nog *host* förkyld *snörvel* den fredan TVÅ väckor non stop San Andreas! Edit: stavfel hahahaaahhha, ja har en veckas höstlov o två veckor prao men å andra sidan e ja i london halva höstlovet men de e jöö inte helt fel de heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Om man gar ditt efter plugget borde man kunna fa tag pa ett ex. Tror inte att det tar slut pa nogon timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 har blivit garanterad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Jag har lov veckan det kommer ut , med andra ord nästa vecka , så jag ska väl ta å fixa min egna lilla campingplats utanför affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 jag tror det blir fan slut fort det är ingen tvekan om saken. och butikerna kan liksom inte fylla mer än de har plats så visst blir det problem första dagarna kanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 klart de kommer finnas spel som de räcker vi lever ju inte i japan där hade de nog varit stor risk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 (redigerad) NÄ! det kommer inte finnas spel så det räcker När jag var på Tradition idag i malmö så fråga jag han om det fanns något sätt att man inte får det pga att det är för lite spel. Då sa han att det finns ingen chans det kommer vara så det kommer till och med sånna som inte får spelet som har bokat det! Dom kanske får inn MAX 30 ex och det var mer än 30 som hade bokat det...... Och han sa till och med att SVERIGE inte kommer få inn tillreckligt med GTA SA till realeasen så det kommer vara några som tyvärr kommer få vara utan men kanske bara ett par dagar för dom har redan beställt en last till med GTA SA. Iallafall så kommer jag få det för jag var några av dom första som boka det där jag var ida typ 2-3månader sedan(Desperat ) om som inte får det är dom som bokat det nu dessa 2 veckorna typ! :"> EDIT: Alltså max 30 ex på detta tradition! Redigerad 22 oktober, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Undra om det är först till kvarn som gäller eller att de tidiga bokningarna har förtur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Ta det lungt, varför skulle R* vilja förlora pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ärligt talat oroa er inte förutom förbokade exemplar kommer det nog och finnas en del spel till alla som inte orkar/kan boka sitt spel. R* har haft ett tag på sig att fixa spel så ni kan bada i dom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 ärligt talat oroa er inte förutom förbokade exemplar kommer det nog och finnas en del spel till alla som inte orkar/kan boka sitt spel. R* har haft ett tag på sig att fixa spel så ni kan bada i dom =) Amen läste du inte vad jag sa? Det finns inte tillreckligt med EX till hela sverige Och om det nu är så illa att dom får 30 EX alltså en affär och det är 30 bokade så kommer det inte finnas något ex för er som inte har bokat... Och dom som har bokat det men det finns endå inte tillräckligt så kommer det vara så att dom som har bokat det sissta får vara utan och dom som bokat det för ett bra tag sen får det garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Amen läste du inte vad jag sa? Det finns inte tillreckligt med EX till hela sverige Och om det nu är så illa att dom får 30 EX alltså en affär och det är 30 bokade så kommer det inte finnas något ex för er som inte har bokat... Och dom som har bokat det men det finns endå inte tillräckligt så kommer det vara så att dom som har bokat det sissta får vara utan och dom som bokat det för ett bra tag sen får det garanterat ska jag läsa också förlåt glömde och läsa allt va också nere och fråga boka mitt i förrgår men jag är garanterad ett ex på releasedagen trodde inte på honom först men han va beredd och ge mig det skriftligt Respekt min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Iallafall så kommer jag få det för jag var några av dom första som boka det där jag var ida typ 2-3månader sedan(Desperat ) om som inte får det är dom som bokat det nu dessa 2 veckorna typ! :"> lär ju vara först till kvarn, dom kan ju inte säga "nae du får vänta, vi ska se om några som bokat innan är här" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocturnal Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Alla kommer få ett exemplar, alla som påstår annat vet inte vad dem pratar om (eler så är dem bara ignoranta, falska ryktesspridare, inte alls otroligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts