OrdeM Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hej, jag har ett drygt problem..Jag installerade extra banan rockstar heights och jag gjort som det stod på readmen..allting ser bra ut när jag kommer till ön och sådär men jag kan inte gå in i garaget och det finns inga bilar eller det finns inte nån båt. Kan någon hjälpa mig? ps.Har det nåt o göra med "main.scm" filen? och i sådana fall vad ska jag göra med den...jag har lagt den i data foldern som man skulle göra. ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är det ingen som vill hjälpa till...alla bara tittar men inte hjälper *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är det ingen som vill hjälpa till...alla bara tittar men inte hjälper *snyft* De kanske inte kan lösa problemet, jag kan inte iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 de kanske inte SKA stå några bilar i garaget? så, Problemet löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag menade på att jag kan inte gå in i garaget OCH det finns inga bilar på gårdsplanen och det finns ingen båt i vattnet! Problemet ej löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Är det ingen som vill hjälpa till...alla bara tittar men inte hjälper *snyft* men håll inte på att posta nytt hela tiden, om ingen har svarat så kan dom väll inte hjälpa dig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jockepocke Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hej! ja vara veta en bra bil vara finnas men nere och uppe e inte bra.... så bilen är inte bra men bra! hej igen! nu ja vara bra......hej då alla barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hej! ja vara veta en bra bil vara finnas men nere och uppe e inte bra.... så bilen är inte bra men bra! hej igen! nu ja vara bra......hej då alla barn Haha, du har verkligen seriösa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 hej! ja vara veta en bra bil vara finnas men nere och uppe e inte bra.... så bilen är inte bra men bra! hej igen! nu ja vara bra......hej då alla barn [OFF TOPIC] Vad har du ätit/druckit? kan fan inte va hälsosamt och/eller lagligt. du borde omgående söka vård! [/OFF TOPIC] On topic: har du testat att starta "New Game" för om man inte gör det så laddas fortfarande den gammla Main.scm och det är i den som parkerade bilar och sånt ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 [OFF TOPIC] Vad har du ätit/druckit? kan fan inte va hälsosamt och/eller lagligt. du borde omgående söka vård! [/OFF TOPIC] On topic: har du testat att starta "New Game" för om man inte gör det så laddas fortfarande den gammla Main.scm och det är i den som parkerade bilar och sånt ligger JAAA det fungerar nu !! Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts