Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag vet att SanAndreas.net inte har en känsla för äkta info men kolla in de här: Multiplayer. Kan detta vara sant?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Kewlt om det skulle vara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tror inte det stämmer. Rockstar dementerade multiplayerfunktionen så sent som häromdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Är skeptisk, men man kan väl alltid hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det låter ju inte så roligt... att först spela själv och sedan måste man ta in en kompis för att kunna göra vissa uppdrag... Det var så jag fattade det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag hoppas inte för att om dom bestämmer sig att ha med Multiplayer så kommer dom säkert dra fram det o sådär så jag tycker det är bra som det är , men visst vore det skoj med Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag tvivlar starkt på att San Andreas får MP-stöd. Detta är ju en del av de 3 städerna i GTA. Först var det det 3:an(New York), Vice City(Miami), och nu San fransisco(San Andreas). Så varför skulle de helt plötsigt sätta in MP nu? De har ju tidigare sagt att de hellre släpper ett bra SP-spel, än ett urkasst med stöd för både MP och SP. Dessutom skulle dom nog inte hållit tillbaka det så här länge om det skulle varit stöd för multiplayer.(Även om R* är luriga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det låter ju inte så roligt... att först spela själv och sedan måste man ta in en kompis för att kunna göra vissa uppdrag... Det var så jag fattade det i alla fall Det stog att inför vissa uppdrag så står det att det har stöd för två spelare, alltså man KAN vara 2, men man måste inte. Personligen tror jag inte R* tar med MP, verkar inte särskilt kul heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts