Gunnar_Gay Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hur ska man gör på det sista uppdraget när man ska döda sony och lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 lance ät lätt, spring upp till helikoptern och kasta ner granater så dör han på 3-4 granater. något bara tips på sonny kan jag inte, jag använde spaz-12 (finns bakom skylten med surfaren på flygplatesen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Man kan hoppa på den där surfaren!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Man kan hoppa på den där surfaren!! tror nog dem flesta vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Så här gjorde jag: 1. Stå inne på kontoret och döda alla som kommer in med spas-12 tills texten där du ska leta redan på Lance kommer upp. 2. Gå ut ur kontoret, se en kort sekvens då Lance kommer ut, ta upp MP5 och spring åt vänster och döda en efter en och skada Lance. 3. Spring efter Lance till trapphuset och jaga upp honom på taket (om du behöver liv/armor så finns det längst ner i trapphuset). 4. När du kommer ut på taket så spring SNABBT åt vänster, fånga adrenalin pillret och spring vidare till andra sidan av helikopterplattan. 5. Gå långsamt framåt och skjut på de explosiva tunnorna eller kasta granater så att Lance dör. 6. Spring ner till övervåningen igen och gå fram till kontoret men gå inte in utan gå ner en bit på trappan så att du får se en film där Sonny kommer 7. Spring tillbaka till trapphuset och ner till källaren, spring sedan ut på bakgården och runt huset till framsidan. 8. Spräng limosinerna så att Sonnys förstärkningen minskar/försvinner och ta ut gubbarna som vaktar entrén. 9. Smyg sakta upp för trappan till entrén och ha ett bra vapen i handen! 10. När du kommit tillräckligt långt uppför trappan så kommer sonny att öppna dörren och då är det bara att avfyra de sista skotten! Hoppas det funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 använd psg1 på lance och sonny ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 NOOOO skall man döda Lance .Jag som trodde att han var Tommys vän.Vad gör Lance för att förtjäna detta straff??? NOOO Lance dont die noooo....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Fan...han var fett skön.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Ja det var han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 asså han gick bakom ryggen på vercetti (jobbar för dom som ger bra betalt som man själv gör) men jag tycker ädå det är bra att döda lance vance . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gunnar_Gay Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 han var tuffare än 8-Ball i Gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Lance är ju gammal trotjänare! Och så ska man ju t o m rädda han från Diaz innan! Det uppdraget ligger min brorsa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 han är inte collare än 8-ball i 3an ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts