skaeG Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 tjena asså jag har sett på trailern att man ska kunna "graffa" asså vet nån nåt om det? Asså Kmr man kunna gå runt och "taga" svara gjärna:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 tjena asså jag har sett på trailern att man ska kunna "graffa" asså vet nån nåt om det? Asså Kmr man kunna gå runt och "taga" svara gjärna:D 1. Hur gammal är du?? 2. Kewl =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Möjligt, men det kan va taget från en mellansekvens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har läst nånstans att man ska iaf kunna spraya sina gängfärger på fiendeteritorium. Jag kan ha läst de i svaren på frågorna som va fake, kommer inte ihåg. Skulle iaf va tufft att spraya "All u mfs suck your mums tit" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jo det vore MYCKET bra om man kunde klottra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hoppas dt är som ett kryss i mitten så klickar man på X och så sprejar det....Och att det ska vara kvar för alltid såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Ja..inte som att man vänder ryggen till och så är det borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Precis...Bortkastade stålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Eller tills nå jobbig människa sanerar bort det så det ser helt fult och buffat ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tjena asså jag har sett på trailern att man ska kunna "graffa" asså vet nån nåt om det? Asså Kmr man kunna gå runt och "taga" svara gjärna:D Vad är "graffa" och "taga"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 (redigerad) Graffa är när man målar grafitti på en vägg. Taga är när man klottrar sin "tag" dvs en signatur typ. Redigerad 15 oktober, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Fett.....Vet ej om detta är fake men det stog på en sida att ett uppdrag var att klottra ner basketplanen i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Fett.....Vet ej om detta är fake men det stog på en sida att ett uppdrag var att klottra ner basketplanen i Los Santos Skicka en länk dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kan den ej.....Men jag kan försöka leta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Kan den ej.....Men jag kan försöka leta upp den Ja gör det. Det skulle vara kul att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Den var belagd på nån grandtheftautosamissions/89.html eller någe sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts