dxb Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hej allihopa...ja är ny här o hade en fråga om hur det går till att förboka ett spel. Om jag förboka GTA SA på jaa låt oss säga webhallen får jag spelet den dagen det släpps eller tar de lite tid att skicka så att ja får det ett par dagar senare. tack så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 tycker nog att du ska fråga affären istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Precis som AgamemnoN säger fråga i butiken. Skulle det vara så att dom skickar dom en dag tidigare så du ska få det samma dag så är inte det någon garanti pga att det kan bli strul med just din försändelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dxb Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok ska göra det. Men bara ett frågetecken till. Får affären spelen tidigare eller samma dag som de släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok ska göra det. Men bara ett frågetecken till. Får affären spelen tidigare eller samma dag som de släpps. Tror att dom får spelen några dagar tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag mailade discshop.se om det, och dom svarade att de får spelet några dagar innan releasen så att de kan skicka ut det i tid. Men som Agamemnon och steelwolf säger, fråga i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Affärerna brukar få det ca 2 dagar tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dxb Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok... tack för svaren.... men kommer Sverige få så många spel som är förbokade eller finns de bara en viss upplaga när dem släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Internet butikerna får det samtidigt som de "vanliga" butikerna, varför skulle de få det senare? Och butikerna på nätet skickar ut det så fort dom får det på lager. Så visst får du det på releasedagen. Såvida det inte krånglar, men det är ganska ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 De kommer nån dag före eller på dagen de släpps! De finns säkert tre såna här topic redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok... tack för svaren.... men kommer Sverige få så många spel som är förbokade eller finns de bara en viss upplaga när dem släpps? Det är klart att första leveransen kommer att bestå av ett begränsat antal, sen om dom räcker för att ge alla som har förhandsbokat spelet ett varsitt exemplar, det vet jag inte, man får väl hoppas, vore ju synd om någon skulle bli utan på releasedagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det är klart att första leveransen kommer att bestå av ett begränsat antal, sen om dom räcker för att ge alla som har förhandsbokat spelet ett varsitt exemplar, det vet jag inte, man får väl hoppas, vore ju synd om någon skulle bli utan på releasedagen.. Tja, det är bäst för CDON att jag har mitt på realisedagen ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts