Memphis Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Om man beställer genom gtasajten får man spelet den 29onde eller drjöjer det någon dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Denna topic passar nog bättre i GTAsajten-kategorin... Jag har hört att man får spelet exakt den dagen då det släpps... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Denna topic passar nog bättre i GTAsajten-kategorin... Jag har hört att man får spelet exakt den dagen då det släpps... Sorry, visste inte. Nån som kan bekräfta att det kommer den 29onde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Sorry, visste inte. Nån som kan bekräfta att det kommer den 29onde? Hultenius... Skicka ett PM honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hultenius... Skicka ett PM honom... Tänkte att hultan säkert får pm om allt och inget så jag skrev här ist så att kanske nån som är insatt kanske visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts