CrAcKmAn Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Va tror ni det kan va för anledning att inte San Andreas hemsida funkar just nu? Alltingen är det en väldigt glad sak som händer - de uppdaterar siten!? Eller en mindre gald sak - bara nått små tjafs me sidan! Iaf så får vi hoppas på det bästa. Så fort ni ser eller hör nått mer om det så skriv det direkt! EDIT* Nu funkar sidan för mig igen, det verkar som om den bara var nere nån minut! Sorry för de falska förhoppningar jag kanske gav (:!!! Redigerad 13 oktober, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Sidan funkar perfekt för mig! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Va tror ni det kan va för anledning att inte San Andreas hemsida funkar just nu? Alltingen är det en väldigt glad sak som händer - de uppdaterar siten!? Eller en mindre gald sak - bara nått små tjafs me sidan! Iaf så får vi hoppas på det bästa. Så fårt ni ser eller hör nått mer om det så skriv det direkt! funkar fint för mig... fort stavas det för övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Men j*vla internet!! (:!!! Och snälla, man skriver fel ibland..iaf om man sitter o skriver samtidigt som man har huvudet uppåt...ja blöder nämligen näsblod.... Redigerad 13 oktober, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Funkar för mig, måste vara något fel på ditt internet eller något... (duh') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 händer ofta att de kommer såna här topics... men men, de som läst dom vet no att de e oftast bara fel på internet eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Sidor kan aldrig ha 100% uptime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Om det nu är så är det inget ovanligt. Ganska ofta R*'s sida är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts