Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Men ska ni börja nu igen, fick vi inte nog av det här igår? Om alla lägger ner att klaga på mig så slipper vi de här, men ska ALLA skriva samma sak och klaga hela jävla tiden så blir de tjafs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Om alla lägger ner att klaga på mig så slipper vi de här, men ska ALLA skriva samma sak och klaga hela jävla tiden så blir de tjafs! Du får klaga på andra men ingen får klaga på dig, allright... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Du får klaga på andra men ingen får klaga på dig, allright... Jag klagar inte på andra om dom inte klagar på mig! "Behandla andra som du själv dblir behandlad"! Aldrig hört de? Ett av "budorden" inom stanaismen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag klagar inte på andra om dom inte klagar på mig! "Behandla andra som du själv dblir behandlad"! Aldrig hört de? Ett av "budorden" inom stanaismen. Jasså. Varför startade du denna tråden då? Hade alla "n00bs" klagat på dig eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jasså. Varför startade du denna tråden då? Hade alla "n00bs" klagat på dig eller? Nä, men de blev en hel del topic typ förhandsbokningstopics som de säkert finns fyra fem av. Och föresten, så klagar ingen där men när jag gör två topics då jävlar! Stäng topicen nu, de va väl onödigt DÅ! BURAI!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Grina?! Ta dig i röven! Så fort man säger sin åsikt så säger folk att man ä dum i huvet! De är den som kritiserar nåns åsikt som är dum i huvet! Alla får ha sin egen åsikt utan att okka ligger på! Det är en sak att yttra sina åsikter, men du kränker ju folk med din kritik. Det är det som gör dig mindre populär i det här forumet. Uppriktigt sagt förstår jag inte riktigt varför du ens orkar bry dig om att kritisera folk som skriver meningslösa inlägg. Det är ju moderatorernas jobb och du är ju bara en vanlig medlem, som alla oss andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Det är skillnad att på att framföra att man är missnöjd och att nästan tvinga oss till något, det felet du gör är att du nästan försöker tvinga oss att lyssna och göra som du säger. DET är moderatorernas och Administratörernas jobb och den tjänsten kan inte du utföra tills att det står "Moderator" eller "Admin" på din profile Så håll en låg profil och tänk på att endast ett litet misstag kan göra så att man får nästan alla forummedlemmarna på sig. "Thats my advice to you, niggah" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 W0rd! Du borde lyssna på don_salvatore87. Du är schyst och sådär, men problemet är att du vill att alla ska göra som du säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jaja, men jag trodde vi hade lagt ner den här topicen för länge, länge sen. Jag har hört tillräckligt med kritik så sluta skriv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts