skaeG Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu fattar jag inte.. GTASA sa komma till europa den 29e oktober... villket alla vet ... men varfrör står det såhär på denna sida??? kolla längst ner.... (:!!!http://cd.gtaportal.com (kopiera länken) Ps vi bor väl ändå i europa:p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu fattar jag inte.. GTASA sa komma till europa den 29e oktober... villket alla vet ... men varfrör står det såhär på denna sida??? kolla längst ner.... (:!!!http://cd.gtaportal.com (kopiera länken) Ps vi bor väl ändå i europa:p? personen som driver sidan har nog inte varit inne där sedan det blev känt att det kommer bli försenat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu fattar jag inte.. GTASA sa komma till europa den 29e oktober... villket alla vet ... men varfrör står det såhär på denna sida??? kolla längst ner.... (:!!!http://cd.gtaportal.com (kopiera länken) Ps vi bor väl ändå i europa:p? Ändra din dators klocka till 2005 så får du se nåt häftigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ändra din dators klocka till 2005 så får du se nåt häftigt... haha fint där =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ändra din dators klocka till 2005 så får du se nåt häftigt... ändra den till den 21:e så får du se nått ännu häftigare (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 det här va så ointressant... skulle bara säga det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu fattar jag inte.. GTASA sa komma till europa den 29e oktober... villket alla vet ... men varfrör står det såhär på denna sida??? kolla längst ner.... (:!!!http://cd.gtaportal.com (kopiera länken) Ps vi bor väl ändå i europa:p? De är väl nån bög som har gjort sidan som är 10-år efter i utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 FU! Du är dum i huvudet vafan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 FU! Du är dum i huvudet vafan! Vem ä du i huvet säger du?! Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nödvändigt att skriva flera inlägg till om ni inte har en bättre teori än det första svaret och nej, jag tycker knappast att "någon bög har gjort den tio år efter i utveckligen" är en bättre teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nödvändigt att skriva flera inlägg till om ni inte har en bättre teori än det första svaret och nej, jag tycker knappast att "någon bög har gjort den tio år efter i utveckligen" är en bättre teori. Nähä, förlåt att jag har en åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nähä, förlåt att jag har en åsikt! seriös åsikt.. ok vi lägger ner räcker me att det har tjaffsats i typ 5 topics idag.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nähä, förlåt att jag har en åsikt! Haha, vilken åsikt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) ...felpost... Redigerad 13 oktober, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 seriös åsikt.. ok vi lägger ner räcker me att det har tjaffsats i typ 5 topics idag.. =) Hehe, alla har verkligen vart på G idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Haha, vilken åsikt!! Du ska inte klaga om nån annan snackar skit om nån när du inte är bättre själv! Dubbelmoral bruai!! BURAI!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts