friza Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 kan man lada ner mods på ps2 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hmmm... och installera blir nog GANSKA krångligt (om det går). Tror inte det iaf! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det borde gå om man använder de programmen R* använde vid tillverkningen av spelet sen måste koda om skivan så man kan läsa skivan på datan. Men nja... Don't think so anyway (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det borde gå om man använder de programmen R* använde vid tillverkningen av spelet sen måste koda om skivan så man kan läsa skivan på datan. Men nja... Don't think so anyway (:!!! Haha stackars Makker, efter Game_X i varje topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Haha stackars Makker, efter Game_X i varje topic Börjar störa mig på det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Haha stackars Makker, efter Game_X i varje topic (:!!! Oh yeah, jag äger! lol, nä men... jag är en liten stun snabbare... On topic: Kom på en sak som jag läste... Om man gör om skivan så att den ligger på datorn sedan öppnar filen och gör ändringar i GTA3.img och sedan bränner ut den emd en DVDBrännare igen. Det kanske kan funka? Nackdel: Måste ha en chippad PS2... Edit: Nooooooooooooooo! Han var före mig!!! :'( () Redigerad 13 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Makker vann (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Haha fjärde gången gilt blev det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Haha fjärde gången gilt blev det Makker vann (:!!! Hmpf. nu slutar vi spamma ner topicen... On topic! NU! Redigerad 13 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts