makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vill kunna spela MOH:rs online men var jag än är har de inte eller så kostar de lika mycket som när det var sprillans nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 du måste ha en nätverksadapter oxå (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag köpte min nätverksadapter för ungefär 400 kr, men nu kan du typ få den för 200 kr. En bra sak med Playstation 2 Online är att det inte kostar ett öre. Men som med alla mmog's (förutom de som är gratis) så har dom en månadsavgift. När jag hade min adapter så kunde jag lira spel som XIII, och Tony Hawk 3. Det var skoj (:!!! . Men sen köpte jag ett riktigt bra mmorpg spel som jag tycker att du också ska köpa... Everquest Online Adventures....Jag tillbringade typ i princip hela dagen sen jag kommit hem från skolan till att spela EQOA. Köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag köpte min nätverksadapter för ungefär 400 kr, men nu kan du typ få den för 200 kr. En bra sak med Playstation 2 Online är att det inte kostar ett öre. Men som med alla mmog's (förutom de som är gratis) så har dom en månadsavgift. När jag hade min adapter så kunde jag lira spel som XIII, och Tony Hawk 3. Det var skoj . Men sen köpte jag ett riktigt bra mmorpg spel som jag tycker att du också ska köpa... Everquest Online Adventures....Jag tillbringade typ i princip hela dagen sen jag kommit hem från skolan till att spela EQOA. Köp det! Det kostar ju i månaden =/ Hade de innan men sålde det för uppgifterna tog ett år att göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts