Jump to content

internetskabel till ps2

makker
 Share

Recommended Posts

Jag köpte min nätverksadapter för ungefär 400 kr, men nu kan du typ få den för 200 kr. En bra sak med Playstation 2 Online är att det inte kostar ett öre. Men som med alla mmog's (förutom de som är gratis) så har dom en månadsavgift. När jag hade min adapter så kunde jag lira spel som XIII, och Tony Hawk 3. Det var skoj (:!!!:) . Men sen köpte jag ett riktigt bra mmorpg spel som jag tycker att du också ska köpa... Everquest Online Adventures....Jag tillbringade typ i princip hela dagen sen jag kommit hem från skolan till att spela EQOA. Köp det! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte min nätverksadapter för ungefär 400 kr, men nu kan du typ få den för 200 kr. En bra sak med Playstation 2 Online är att det inte kostar ett öre. Men som med alla mmog's (förutom de som är gratis) så har dom en månadsavgift. När jag hade min adapter så kunde jag lira spel som XIII, och Tony Hawk 3. Det var skoj :shifty: . Men sen köpte jag ett riktigt bra mmorpg spel som jag tycker att du också ska köpa... Everquest Online Adventures....Jag tillbringade typ i princip hela dagen sen jag kommit hem från skolan till att spela EQOA. Köp det! ^_^

Det kostar ju i månaden =/ Hade de innan men sålde det för uppgifterna tog ett år att göra....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor