stalker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jo som sagt vilka/vilken är eran favorit mod/moddar? Det kan vara vad som hellst: bilar, motorcyklar, skins osv osv (ni fattar nog) Min är iaf den här: http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...on=file&id=2388 Du kan också skriva vilken/vilka moddar som du tycker är ett måste i Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 usch, lägga in moderna åkdon i ett 80-tals spel är som att hitta en indian äta polly. nej, jag gillar dem gamla bilarna som man kan hitta på engelska forum. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 usch, lägga in moderna åkdon i ett 80-tals spel är som att hitta en indian äta polly. hahahaha (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tror faktiskt att denna är bäst (men jag har dock inte laddat ned så många moddar ännu, men den käna känslan att åka cykel...)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 usch, lägga in moderna åkdon i ett 80-tals spel är som att hitta en indian äta polly. nej, jag gillar dem gamla bilarna som man kan hitta på engelska forum. HAHAHAHAHAHAHAHA, så j*vla härlig kommentar asså ! HAHAHAHAHAHAHA *ASG* o jag tkr nog att moppen jag håller på att göra (Puch Dakota) kmr bli den bästa modden ! *skryt* *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts