KalleR Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 då är det ju bara att ge ut en fejkad adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 då är det ju bara att ge ut en fejkad adress Jag gjorde det, Men dagen efter så kom det ett lika dant formulär...Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag gjorde det, Men dagen efter så kom det ett lika dant formulär...Hmm... Konstigt... Aja, nu ska ja gå å trolla med min nya trollerilåda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 BRL har avslutat sitt reklamprogram... men det var ingen som klickade ändå så det kanske inte gör så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 jag klickade två gånger varje dag på varje banner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 BRL har avslutat sitt reklamprogram... men det var ingen som klickade ändå så det kanske inte gör så mycket... jag klickade nästan varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Hmm...Jag måste erkänna att vissa saker har jag lätt för att glömma, till exempel att trycka på bannerna...Jag tryckte inte varje dag...men åtminstone några gånger i veckan! Och Hultenius, det var väl lite folk som tryckte i alla fall?? Redigerad 20 mars, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jag kollade och det var bara 3-5 klick/dag... vilket ger ca 1 kr/dag vilket efter skatt ger ca 0.5 kr/dag... Inte så mycket men om man ser långsiktigt så kanske det skulle ha kunna bli en hel del (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jag kollade och det var bara 3-5 klick/dag... vilket ger ca 1 kr/dag vilket efter skatt ger ca 0.5 kr/dag... Inte så mycket men om man ser långsiktigt så kanske det skulle ha kunna bli en hel del 50 öre per dag...det é bara att dra ner till hellbloms tobak och köpa 1 tuggimmi för 50 öre... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Går det något vidare med det här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 Går det något vidare med det här?? Ca 1.25 kr/dag (efter skatt ca 0.65kr/dag) ... alltid något... Webshopen går rätt bra iaf... just nu ligger det 1002.20 kr (ca 525 kr efter skatt) på GTAsajtens konto på tradedoubler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 *host* två nya bannerns *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 *host* två nya bannerns *host* jag såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 (redigerad) hehe... nu fattar jag vad alla pratar om för banners..... jag har norton antivirus på så då ser jag aldrig .. (:!!! *stänger av norton* *Blir bombad av popup's* *klickar på banners* *Blir bombad av popup's* *sätter på norton* Redigerad 8 juni, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Hur mycket får du för 3 bannerklick efter alla skatter och avgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Typ 50 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Vilka av de fyra bannrarna (bannerserna eller vad f*n heter det?) CDON, Annons Direkt, Ebay och Cheapink är det du får betalt per klick?? Och för de du inte får det, vad får du betalt för hos dem (hos CDON vet jag..! )? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Får betalt för alla utom CDON (om ingen köper nått på deras sida då). Cheapink = 0.5 kr eBay = 0.3 kr AnnonsDirekt = 0.25 kr Totalt 1.05 kr (0.55 kr efter skatt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 Får betalt för alla utom CDON (om ingen köper nått på deras sida då). Cheapink = 0.5 kr eBay = 0.3 kr AnnonsDirekt = 0.25 kr Totalt 1.05 kr (0.55 kr efter skatt) SKa klicka på alla varje dag, om alla gjorde detta så kan du tjäna ganska bra i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts