GiZmo Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag har registrerat mig...helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 gizmo har jag settt dig på cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 jag har registrerat mig...helt Me too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 gizmo har jag settt dig på cs? när iså fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 EQ test Du har en hög nivå av emotionell intelligens. Du kan inse och förstå dina känslor, och du vet hur du kan använda dina, och även andras, känslor effektivt. Du kan se situationer från andras synvinkel. En hög EQ handlar om att lära känna sig själv och acceptera och lära sig hur man kan använda dessa talanger. Du är fäst vid människorna omkring dig och respekterar deras önskningar och känslor. Du är flexibel, har dina impulser under kontroll och tänker positivt! HE HE...det var ju kul att höra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Åh, dom där frågorna...Man vet ju vad man ska svara för att få ett högt EQ...Det var någon fråga om hur man skulle göra om en kompis tackade nej till att äta middag ute på resturang...Vem fan sitter och frågar sig själv om man gjort något dummt som retat upp kompisen?? Inte jag i alla fall, Även fast jag visste att det var det man skulle svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Åh, dom där frågorna...Man vet ju vad man ska svara för att få ett högt EQ...Det var någon fråga om hur man skulle göra om en kompis tackade nej till att äta middag ute på resturang...Vem fan sitter och frågar sig själv om man gjort något dummt som retat upp kompisen?? Inte jag i alla fall, Även fast jag visste att det var det man skulle svara... Nja, man skulle nog svara att man ringer och frågar en annan kompis istället (för att få ett högt EQ, alltså). Om man svarar det du skriver tyder det på att man är väldigt osäker på sig själv, bla, bla, bla (ja, ni vet hur det brukar stå i tidningar.:! ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jo när du säger det så, Kanske förhastade mig lite där...men på många av frågorna var det ganska självklart vad som var det rätta svaret tycker jag... Eller hmm...Nu har du ställt till det, jag är inte lika säker längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Btw, om det är någon som vill ta reda på sin IQ finns det ett IQ-test på danska Mensas hemsida, det är väldans klurigt. (själv hatar jag såna där tester, det tar så lång tid..! ) Tror man måste ha ett IQ på 140 eller nåt för att få gå med i Mensa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Btw, om det är någon som vill ta reda på sin IQ finns det ett IQ-test på danska Mensas hemsida, det är väldans klurigt. (själv hatar jag såna där tester, det tar så lång tid..! ) Tror man måste ha ett IQ på 140 eller nåt för att få gå med i Mensa... Det där testet känner jag igen, jag länkade till sidan i en topic för ett tag sedan, jag fick 136 poäng när jag gjorde testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det där testet känner jag igen, jag länkade till sidan i en topic för ett tag sedan, jag fick 136 poäng när jag gjorde testet. Det beror ju iofs på vilken skala man mäter efter (finns tydligen tre stycken), men jag vet inte vilken man använder i Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Btw, om det är någon som vill ta reda på sin IQ finns det ett IQ-test på danska Mensas hemsida, det är väldans klurigt. (själv hatar jag såna där tester, det tar så lång tid..! ) Tror man måste ha ett IQ på 140 eller nåt för att få gå med i Mensa... lol! "Mensa"... 'Mens' har väl flickor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 lol! "Mensa"... 'Mens' har väl flickor... Mensa är latin och betyder bord! Det finns ett test på mensa.se också, inte för att skryta men jag fick 18 rätt av 18 möjliga. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det där testet känner jag igen, jag länkade till sidan i en topic för ett tag sedan, jag fick 136 poäng när jag gjorde testet. Jag fick bara 129 när jag gjorde det testet då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Jag fick bara 129 när jag gjorde det testet då!!! lol, jag fick 109. Men jag skulle ner å äta. Så jag "skyndade" mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Någon som gjort det svenska testet på mensa.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 Det börjar komma ifrån ämnet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 (redigerad) Hultan kunde ju se hur många som registrerat sig på Åsikstorget...Hur många har gjort det nu då?? Redigerad 28 februari, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 5 personer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Ok...tre stycken har gjort fel...varför ville dom ha reda på adress för...jag hade ingen lust att ge ut den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts