KalleR Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 då ska jag klicka på den en gång varge dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 då ska jag klicka på den en gång varge dag Fast jag ska klicka 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Fast jag ska klicka 2... det räknades som ett klick iaf ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 ska också klicka då.. de är ju inte rätt att du typ ska gå back på sidan.. Är inte så duktig på datorer men jag kan ju ana att du lägge rner rätt bra med arbete på denna sidan också eller? Sen för att få ner antalet medelande här så kan man ju sluta skriva sånt som är totalt meningslöst, som tex alla "Håller med till 100% mess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har börjat klicka på bannern igen nu, efter ett tags uppehåll...(Glömde bort att den fanns där... ) Hur många är det som har klickat nu?? Hur mycket har tjänats?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 tack för påminnelsen, nu har jag också klickat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 tack för påminnelsen, nu har jag också klickat hehe...titta högst upp på denna sidan... då ska jag klicka på den en gång varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Hehe, idag har det klickats nästan tre gånger så mycket Fick 5 kr (2,5 kr efter alla skatter) bara för idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 ooo... men hur mycket sammanlagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Typ 150 kr (75 kr efter skatt). Totalt med webshopen 600 kr (300 kr efter skatt). Lite inkomster i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) bra, men lite töntigt att man måste betala skatt på så lite Redigerad 5 februari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 50% skatt, det är ju inte klokt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) Det postat i genomsnitt 500-600 inlägg varje dag (nästan 800 igår) och dessa tar en enormt stor plats! För runt två månader sedan vägde databasen ca 7 mb och nu hela 18.2 mb! Det kan låta lite men då är datan extremt komprimerad. du kan ju gå in i admin options och ta bort alla postar från 2002 (vem behöver dom längre?) åsså kan du be folk ta bort sina gamla PM som dom redan har läst..de e bra...dom låsta trådarna från 2003 kan du ju också ta bort eftersom det oftast är onödiga topics... Redigerad 6 februari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 du kan ju gå in i admin options och ta bort alla postar från 2002 (vem behöver dom längre?) åsså kan du be folk ta bort sina gamla PM som dom redan har läst..de e bra...dom låsta trådarna från 2003 kan du ju också ta bort eftersom det oftast är onödiga topics... Meningen med ett forum är ju att alla inlägg finns kvar, annars kan man lika gärna ha en chatt istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 Notera den nya reklambannern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 (redigerad) Jaha, kan man få fråga hur stor förmögenheten blir om man trycker?? Redigerad 7 februari, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 25 öre, precis som den andra bannern. Efter att staten tagit halva summan får jag ca 13 öre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Bara nu på morgonen har jag fått in 10 kr (innan skatt) av Annons Direkt. Tänk om det skulle vara så varje dag = inga bekymmer för GTAsajtens ekonomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 10 riksdaler... Minst hur mycket pengar per dag skulle behövas för att få ekonomin att gå ihop då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Nu har jag också klick hat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts