putte_tutte Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Tjenis penis! Tycks om mitt påbörjade funnycarchassi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 fin e de en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Sålänge det är ett chassi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 det där säger mig inte mycket om hur bilen kommer se ut men det är väll en bra början.. kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det va najs för att va ett chassi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 De här verkar bara kunna ses för dom som har sett dragracing (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 De här verkar bara kunna ses för dom som har sett dragracing (:!!! Kommer bli väldigt fin den där! Gör färdigt den, och lägg inte ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nä. komme inte lägga ner den där för ja tror den bli ganska lätt, men snygg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 det jobbigaste blir att få en snygg motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Tankeöverföring! Tänkte också på de men skulle inte du copstar kunna skicka din motor som du har i hermesen? snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 det e ju grimn som har gjort motorn och jag vet inte om jag får använda den motorn till hermessen än har mailat honnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 ok, behövs inte heller men däcken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 jo jag skulle ju kunan skicka dom men jag tror inteatt dom passar har du mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 mm. ---> polyphony7@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 eller så säger du hur man gör däck skitsnygg hermes förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 offtopci: har du msn-messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hur lägger man in dom i zmodeler då? import elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Gör det nått om man ändrar positionen på däcken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Hehe. Kan du inte lägga upp mer bilder ? Älskar blandningar av olika bilar Alla mina fröknar jag har haft har alltid sagt att jag har sån enorm fantasi. det kanske är därför. Ingen vet, Ingen Vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 snart... om nån berättar hur man läger in texturer på däcken och om det gör nått om man byter position på däcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts