henkeee Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 hej. Vet inte om ni planerat/har gjort en ny logga att sätta upp när SA kommer ut, men, ja, har ni inte det så skulle jag vilja att ni hade en tävling eller nåt där man ska göra en ny lämplig logga. what do you say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jo och det ska dom när GTAsajten5 kommer ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ja de skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Låter som en trevlig tävling. Tråkigt nog har jag inget bra bildprogram. Har bara paint men kan knappt sånt med bildhantering. Redigerad 13 oktober, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Innan någon börjar klaga på Buzz_40 och Makker så kan jag försvara dem med att de skrev sina poster samtidigt som Mr. M som sa att det kommer en nya logga till GTAsajten5 (antar jag också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag håler med om att en ny loggo skulle va bra, och det kommer vi väl också få? GTAsajten 5? Ska bli kul att se hur den ser ut, lite större och mer färger hoppas jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag håler med om att en ny loggo skulle va bra, och det kommer vi väl också få? GTAsajten 5? Ska bli kul att se hur den ser ut, lite större och mer färger hoppas jag på. Själv hoppas jag på en lite mindre, ganska stilren och färggrann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts