danil89 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hur konverterar man cds-filer till mp3-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 CDS är imagefiler. Om du säger hur du har fått filen kan jag berätta hur du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Den är på en copyrightskyddad musikskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är förvisso olagligt, är väldigt svårt också men det går. Själv har jag inte lyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Det är förvisso olagligt, är väldigt svårt också men det går. Själv har jag inte lyckats. Är väl inte olaglit än? Inte innan den där nya lagen har införts. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 (redigerad) Använd Exact Audio Copy, det är ett program som gör en exakt kopia av låten på skivan och lägger in den på datorn som Wav-fil. När du väl har låten/låtarna på skrivbordet är det bara att använda ett konverteringsprogram (typ RazorLame). Edit. Stavfel... Redigerad 18 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Jag brukar utan problem använda Windows Media Player när jag konverterar låtar ifrån CD till .wma (Som i alla fall jag tycker är bättre än Mp3). Vill du konvertera till Mp3 efteråt är det enkelt gjort med Blaze Media Converter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 WMA bättre? Uuuh.. http://www.mp3-tech.org/tests/wma9/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 WMA är sämst!!!! Rent utav sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Använd Exact Audio Copy, det är ett program som gör en exakt kopia av låten på skivan och lägger in den på datorn som Wav-fil. När du väl har låten/låtarna på skrivbordet är det bara att använda ett konverteringsprogram (typ RazorLame). Edit. Stavfel... Programmet låter bra. Men är det gratis att ladda ner? I så fall vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Programmet låter bra. Men är det gratis att ladda ner? I så fall vart? Finns på deras officiella hemsida. Denna om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Nästan rätt. Rätt adress är www.exactaudiocopy.de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts