Stekish Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag kan inte ersätta filer som jag laddat ner med imgtool. först står det om att filen är för stor, som jag läst i readme filen. och dom tipsar om att man ska ta bort den filen och sen lägga till den andra. det funkar inte heller. försöker deleta filen men det står att den kanske är i användning, vilket den inte är. hjälp om ni vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 detta har påpekats säkert tusen gånger förut... DU MÅSTE TA BORT SKRIVSKYDDET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 du måste ta bort orginalet altså om du ersätter tex phyton.dff så måste du söka rätt på (F2) Phyton.dff o delita den (Delete) sen ska de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag kan inte ersätta filer som jag laddat ner med imgtool. först står det om att filen är för stor, som jag läst i readme filen. och dom tipsar om att man ska ta bort den filen och sen lägga till den andra. det funkar inte heller. försöker deleta filen men det står att den kanske är i användning, vilket den inte är. hjälp om ni vet!! Ta bort skrivskyddet på gta3img och sen addar du filen du vill ha och tar bort originalfilerna men gör en backup av filerna först så ska du se att det ordnar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ta bort skrivskyddet på gta3img och sen addar du filen du vill ha och tar bort originalfilerna men gör en backup av filerna först så ska du se att det ordnar sig Han måste ta bort skrivskyddet på den andra gta3-filen också. Finns en gta3.img och en gta3.nånting som jag inte kommer ihåg. Och nej, jag syftar inte på exe-filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Datta är nog änklast: 1. Högelklicka på Gta Vice City-mappen. Dag bort skrivskyddet och tryck värkställ, sen "ok". 2. Öppna Gta Vice City/models/gta3.img. 3. Andvänd sökfunksionen på den/dessa fil/filer du letar efter. 4. Tryck "Delete". 5. Tryck Add (kan inte genvägen ) och leta upp filen/filerna du letar efter. 6. Tryck "Öppna". 7. Klart att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts