Richard_I Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det finns en person spm säger att han har San Andreas! (Max_PayneBoy) Och att han är på ett uppdrag med fallskärms hoppning! Jag tror han inte..är det nån annan som gör!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Öhm... Max_PayneBoy? En forummedlem? Och han är knappast med, skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Öhm... Max_PayneBoy? En forummedlem? Och han är knappast med, skulle jag tro. sorry!! det skulle vara det finns en person på lunarstorm som säger att han har san andreas.. Max_PayneBoy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nej, ingen har spelet, och ingen i Sverige kommer få tag på det innan 29 oktober. Om de nu inte köper det den 26:e oktober i USA och åker hit igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det finns en person spm säger att han har San Andreas! (Max_PayneBoy) Och att han är på ett uppdrag med fallskärms hoppning! Jag tror han inte..är det nån annan som gör!? Absolut inte, han måste ju va dum i huvet som tror att nån ska gå på de när de inte ens släppts i USA. Inte ens tidningarna får spela de, dom får bara titta på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Man kan inte lita på Lunare... Och hur svårt är det att säga "Jag har GTA: San Andreas"? Säkert tusentals personer som ljuger om det varje dag, och i 100% av fallen är det icke sant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxic Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 En som jag känner har vunnit spelet i en tävling och ska därför få GTA:SA tidigare. Så det är mycke möjligt att max_payneboy har det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 En som jag känner har vunnit spelet i en tävling och ska därför få GTA:SA tidigare. Så det är mycke möjligt att max_payneboy har det. De är inte möjligt!! De släpps inte förens den 29:e, ingen kommer få de innan dess, även om man vunnit de! De är bara lögner! Isf så var de jag som sköt Kennedy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 eeeh nä fet chans att han har det! snälla lås eller nått han KANinte ha det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Att man kan ljuga om en sån idiotisk sak? Nä jag bara säger en sak:STOLPSKOTT! Han måste vara hjärndöd Redigerad 13 oktober, 2004 av lulle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nej, ingen har spelet, och ingen i Sverige kommer få tag på det innan 29 oktober. Om de nu inte köper det den 26:e oktober i USA och åker hit igen. "Få tag på det" kan man nog göra drygt en vecka innan releasen i USA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 En som jag känner har vunnit spelet i en tävling och ska därför få GTA:SA tidigare. Så det är mycke möjligt att max_payneboy har det. Du är ju dummare än tåget. Lär dig allmänt bondvett innan du kommer hit och ljuger för oss så där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 "Få tag på det" kan man nog göra drygt en vecka innan releasen i USA. Haha, i dina drömmar. Du vet nog inte mycket om säkerheten på såna här lir. 1 vecka innan releasen i USA ut på ett fildelningsprogram? Hur skulle nån få tag på det? Skulle nån råna nån affär som fått in spelen tidigt, men inte får börja sälja förrän den 26:e i USA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Är det denna som påstår att han har fått det. http://www.lunarstorm.se/Max_PayneBoy Tillåt mig att små le. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 haha o han skulle ha fått tag på SA han skulle ju inte ens komma in på Nasses Stora Film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Är det denna som påstår att han har fått det. http://www.lunarstorm.se/Max_PayneBoy Tillåt mig att små le. Jo han har sääääkert san andreas... *NOT* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Onödig tråd. Ingen har spelat GTA.San andreas utom Rockstar punkt slut sluta sprid massa rykten folk blir bara förvirrade då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 AAA han har SA o jag heter Bill Gate, glömde jag skriva det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 AAA han har SA o jag heter Bill Gate, glömde jag skriva det Nej men det finns en knapp som heter Bill Gates(jag menar Edit) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Aaaaaaa, men jag har faktiskt det nya GTA som kommer efter San Andreas och där kan man vara riktig polis också... Med det menar jag att ingen har GTA San Andreas för det har inte släppts än! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts