VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Skyll inte på mig om någon blir fel :"> Min första fråga ni vet ? Blev det rätt ? EDIT : Nej absoulute inte. någon som kan säga hur man gör ? Redigerad 13 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hahaha. Nej men alltså. Du måste skriva varje alternativ på ny rad, tex såhär. Vem är bäst på forumet?(Frågan) (Här vad topicen ska heta) Sen skriver du såhär. Cortez Cortez Cortez eller Cortez Cortez Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag fattar ingenting!! Det var juh så jag gorde. Hunter Shansez Pcj 600 Marveric osv osv ...???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 det måste vara på en ny rad, du har skrivit på samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 alltså, jag vet inte hur man editar en topic så att den får en poll efteråt, men såhär gör du i vanliga fall:Tryck på new poll bredvid add reply och new topic. (Starta inte en ny topic nu, kolla om det går att ta "add poll" eller nåt när du editar din första post i denna topic)Nu får du upp några rutor med beskrivningen precis intill.Du ska INTE skriva svarsalternativen i den vanliga rutan som du ser har en massa smileys till vänster - där skriver du bara ett vanligt inlägg, till exempel ?blev det rätt???Svarsalternativen skriver du i rutan ovanför den vanliga post-rutan, med ett alternativ för varje ny rad.Så svårt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 testa skriv svarsaltenativen på varsin rad UTAN mellanrum.. så det blir t,ex.: Banshee Hunter Sentinel och inte: Banshee Hunter Sentinel PS. jag röstade på DeluxoSandKingBilista CompactPcj 600Vcn marvericshansezHunter DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 vote: DeluxoSandKingBilista CompactPcj 600Vcn marvericshansezHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ok. ska testa när jag kommer på en fråga. Jag vet ingenting om forum förutom att man kan prata och så. så om ni informerar mig för varge fel jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kan man tänka sig alla har röstat på DeluxoSandKingBilista CompactPcj 600Vcn marvericshansezHunter COOL_MOLOTOV.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Kan man tänka sig alla har röstat på DeluxoSandKingBilista CompactPcj 600Vcn marvericshansezHunter Otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts