Jump to content

Fängelse

Share

Recommended Posts

fräckt? de skulle ju va så in i helvetes störigt.

Därimot om det blev en lite mer realistisk Borjen istället för typ 1000$

det borde ju ligga på typ 15% av allt man har ju

Hur ofta blev man busted på VC förutom då motorcyklarna dummar sig? >_< Har varvat det 5 ggr och blev busted sammanlagt 13ggr. Då jag menar att sitta inne då menar jag inte bara sitta i en cell hela tiden utan mer öppet. Nåt i stil med serien. Oz -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic:

Det finns nog en chans att jag knäcker dig i Oz kunskap, Tommy Fido. Har sett hela serien nästan två gånger, så jag har ganska bra koll!

Jag har säsong 1o2 på dvd och så har jag sett och spelat in dom andra avsniten säsong 3-5. Men jag vet inte du kanske kan mer vi får väll se. Buss_40 Oz är inte speciellt frit om man ser på andra fängelsefilmer som blood in blood out,Lockdown,Tusenbröder2 (:!!!:) Fan vilket skämt svenska fängelser är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaja, iom att andra skriver så får väl jag berätta om att jag oxå gillar Oz, precis blivit nyförälskad i det...finns det på dvd o köpa ngnstan förresten?

On topic: jo, det vore lite kul om man kunde gå runt, typ om man skulle sitta inne en speldag, eller kanske spel vecka....fast typ kunna sova istället för att få tiden o gå snabbare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaja, iom att andra skriver så får väl jag berätta om att jag oxå gillar Oz, precis blivit nyförälskad i det...finns det på dvd o köpa ngnstan förresten?

On topic: jo, det vore lite kul om man kunde gå runt, typ om man skulle sitta inne en speldag, eller kanske spel vecka....fast typ kunna sova istället för att få tiden o gå snabbare...

Hmm, man kanske skulle kunna lära sig lite av sina medfångar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFF TOPIC: Ja dom finns på webhallen...

ON TOPIC: Skulle gärna vilja börja spelet i ett fängelse utanför Las Venturras (ute i öknen) med en massa olika gäng som du gör ett antal uppdrag åt för att sedan rymma från fängelset... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor