vicecity Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Kommer det att finnas fångar i fängelsen eller kommer man kunna vara i dem själv? I VC var det ju helt tomt i burarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Inget har sagt nåt om det tror jag, så det är väl bara att vänta och se.(spela?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 den som lever får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 fatta va kul att släppa ut tjuvarna så dom springer iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Med tanke på att jag kan exakt allt om hbos Oz så är det något jag önskar starkt. Cellerna i Vice City var inga fängelse celler utan häkte Redigerad 13 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 den som lever får se... MEN! skulle ju ja säga =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Med tanke på att jag kan exakt allt om hbos Oz så är det något jag önskar starkt. Cellerna i Vice City var inga fängelse celler utan häkte bra sagt! jobbigt för killen me "tjuvarna" att han inte fattade d hehe... pz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Med tanke på att jag kan exakt allt om hbos Oz så är det något jag önskar starkt. Cellerna i Vice City var inga fängelse celler utan häkte Offtopic: Det finns nog en chans att jag knäcker dig i Oz kunskap, Tommy Fido. Har sett hela serien nästan två gånger, så jag har ganska bra koll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag älskade fängelset i GTA2 .......undrade om ni kommer ihåg det?!? va sån jävla skön känsla att hoppa över bron ,in i fängelset döda poliser och fångar ...men,men dom hade glömt det i LC och VC :'( ...hoppas att SA har den fina lila detaljen :"> !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 aaa de borde finnas en anstalt med "frigående fångar" o snutar i vakttorn. ja mena... de vorre ju ett skitabra stället fö en HP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Få sitta inne en viss tid när man blir busted skulle bli fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Få sitta inne en viss tid när man blir busted skulle bli fräckt fräckt? de skulle ju va så in i helvetes störigt. Därimot om det blev en lite mer realistisk Borjen istället för typ 1000$ det borde ju ligga på typ 15% av allt man har ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 fräckt? de skulle ju va så in i helvetes störigt. Därimot om det blev en lite mer realistisk Borjen istället för typ 1000$ det borde ju ligga på typ 15% av allt man har ju Hur ofta blev man busted på VC förutom då motorcyklarna dummar sig? Har varvat det 5 ggr och blev busted sammanlagt 13ggr. Då jag menar att sitta inne då menar jag inte bara sitta i en cell hela tiden utan mer öppet. Nåt i stil med serien. Oz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 När jag blev busted i Vice City så laddade jag min sparade fil. Det är ju helt onödigt att både bli av med vapnen, lite pengar, armor, samtidigt som uppdraget man var på är precis lika oavklarat som tidigare... Samma sak när man dör... Det är väl inte så n00bigt? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Offtopic: Det finns nog en chans att jag knäcker dig i Oz kunskap, Tommy Fido. Har sett hela serien nästan två gånger, så jag har ganska bra koll! Jag har säsong 1o2 på dvd och så har jag sett och spelat in dom andra avsniten säsong 3-5. Men jag vet inte du kanske kan mer vi får väll se. Buss_40 Oz är inte speciellt frit om man ser på andra fängelsefilmer som blood in blood out,Lockdown,Tusenbröder2 (:!!! Fan vilket skämt svenska fängelser är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag har faktiskt aldrig suttit inne, så jag vet inte. (Skämtar lite) Oz går ju nu, på ZTV kring midnatt. För några avnsitt sen dör Augustus Hill, det är så sorgligt så man nästan börjar gråta. (Kanske inte borde avslöja det för er som känner er manade att börja kolla på Oz.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azmodan Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jaja, iom att andra skriver så får väl jag berätta om att jag oxå gillar Oz, precis blivit nyförälskad i det...finns det på dvd o köpa ngnstan förresten? On topic: jo, det vore lite kul om man kunde gå runt, typ om man skulle sitta inne en speldag, eller kanske spel vecka....fast typ kunna sova istället för att få tiden o gå snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jaja, iom att andra skriver så får väl jag berätta om att jag oxå gillar Oz, precis blivit nyförälskad i det...finns det på dvd o köpa ngnstan förresten? On topic: jo, det vore lite kul om man kunde gå runt, typ om man skulle sitta inne en speldag, eller kanske spel vecka....fast typ kunna sova istället för att få tiden o gå snabbare... Hmm, man kanske skulle kunna lära sig lite av sina medfångar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 I Vice City kommer ju Tommy Vercetti ut efter en lång tid på kåken. Det vore ganska ballt om ett framtida GTA-spel skildrade hans tid inne på kåken. Fast det vore ju förödande för det element som har gjort Grand Theft Auto så stort, den kolossala friheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jaja, iom att andra skriver så får väl jag berätta om att jag oxå gillar Oz, precis blivit nyförälskad i det...finns det på dvd o köpa ngnstan förresten? OFF TOPIC: Ja dom finns på webhallen... ON TOPIC: Skulle gärna vilja börja spelet i ett fängelse utanför Las Venturras (ute i öknen) med en massa olika gäng som du gör ett antal uppdrag åt för att sedan rymma från fängelset... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts