VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hej. Jag har VC på xbox och klarade ut det för ungufär 1½ vecka sen Men nu när jag ska köra med fusk så blir det fel Jag testar att spwana Hotring Racer 1* och då står det Cheat activated! men ingen hotring Någon som har samma problem ? Någon som kan skriva varför det blir så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Den finns inte överallt som trånga gator åk ut till en stor gata och spawna .D:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Jag testade vid vägen vid sunshine auto's där funkade det ej och den vägen är ganska stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Testa på flygplatsen då, det ligger ju precis i närheten och där finns det gott om plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Kanske det. men det funkade inte när jag testade på den Stoooora vägen vid hell's Angel's eller vad dom nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Menar du vide The Greasy Chopper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Kanske. du vet där det är 2 Angels motorcycklar och mittimot så fins en pjc 600 inne i glaset. Kolla kartan : Redigerad 13 oktober, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ser du den vita rutan ovanför den röda cirkeln? Där ligger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja jag vet vart det är men det var ungufär i den röda cirkeln som jag gorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Prova på golfbanan eller flygplatsen. Ett ställe där jag vet att det funkar är precis utanför sjukhuset längst söderut(Ocean Beach eller vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts