PeterEngstrom Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Tja! När i hela friden skall någon fixa bluesmobilen?? Den är ju trots allt den ballaste bilen i filmhistorien! Jag har tyvärr inte möjlighet att göra den själv eftersom jag är helt värdelös på att rita och fixa. Dessutom blir jag lätt uttråkad när det inte blir som jag vill.. Såg att Carface hade gjort en 1986 Ford Police LTD Interceptor, den är grym som sator! Men det är ju bluesmobilen jag vill ha..! Redigerad 13 oktober, 2004 av PeterEngstrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 fixar du blueprints så är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) jag moddade reginan förut var tänkt att bli bluesmobilen EDIT: bild har inte hunnit längre på den tänkte bygga om hela fronten Redigerad 13 oktober, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krueger Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 hur blev det med bluesmobilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts