Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tar man imot en fil på 50 kb får man skylla sig själv. HAHAHHAAAH. Jag har själv ett anatal virus uppe på KaZaa s nätverk. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 men lol! döpte om en fil till funny.exe.. skickade de till en tjej (fjortis) och hon hade fått massa av funny.exe innan och hon visste vad det var... men hon accepterade ändå.. lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tar man imot en fil på 50 kb får man skylla sig själv. HAHAHHAAAH. Jag har själv ett anatal virus uppe på KaZaa s nätverk. :] Ja ooojj va kul.... Jag fick fan starta datorn i felsäkert läge o slakta viruset själv! Er får man ju ingen hjälp av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ja ooojj va kul.... Jag fick fan starta datorn i felsäkert läge o slakta viruset själv! Er får man ju ingen hjälp av http://www.56k.dk/ondmis.dk/fpics/newbie.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Grrr.... Svinkul Vill du att jag och mina vargar ska komma hem till dig och sparka in din dörr, söka upp dig, tvinga dig äta gröt tills du spyr, köra upp en virknål i underlivet och dra? Nä just det, de skulle jag inte heller vilja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Du kan inte ställa en fråga och sedan svara på den själv! Dina vargar är välkommna, jag hämtar mina ankungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Nej jag besvarade det inte själv, jag fick hjälp på annat håll, för GtaSajten får man ju ingen hjälp ifrån Mmm visst, vi kan ju ha virkparty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Bara om jag får sätta på dig sedan. Säger du imot är du homofob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 hö hö hö vad händer då? Alla blir livrädda och startar sina antivirus program för att dom tagit emot min fil... sen när dom säger att dom inte hade något virus säger man att det bara va min itunesinstallation och då blir dom sura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Alla blir livrädda och startar sina antivirus program för att dom tagit emot min fil... sen när dom säger att dom inte hade något virus säger man att det bara va min itunesinstallation och då blir dom sura hi hi. måste prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Bara om jag får sätta på dig sedan. Säger du imot är du homofob! imot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 MOHAHAAH NU SKA VI TA ÖVER INTERNET !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 MOHAHAAH NU SKA VI TA ÖVER INTERNET !!!!!! Ska vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 typ 4-5 pers som försökt på mig , jävla mongon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 De vet inte själva att de skickar, så de e inte deras fel @Frenzy: Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts