Sc0rp Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Men...vem är så dum och accepterar en exe fil som heter funny ? Funny...hm det låter som nått litet barn har suttit och lekt i vb 6.0 eller nåt sånt där Btw hur jobbigt kan det vara att sitta och ta bort det maunellt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Men...vem är så dum och accepterar en exe fil som heter funny ? Funny...hm det låter som nått litet barn har suttit och lekt i vb 6.0 eller nåt sånt där Btw hur jobbigt kan det vara att sitta och ta bort det maunellt ? Hårddisken kraschar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 Aha...då kan det bli lite svårare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det var en på MSN som skickade det för en stund sen men jag tackade nej. För övrigt var han inte vid datorn när han skickade det så tror nog att han inte vet att han skickade det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det var en på MSN som skickade det för en stund sen men jag tackade nej. För övrigt var han inte vid datorn när han skickade det så tror nog att han inte vet att han skickade det.... Men lol, det är ju hur lätt som helst att ändra status till 'Inte vid datorn'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Jag fick den, men virusprogrammet sa till direkt... så jag har dene inte, men mina kompisar sägeer att jag skickar den till dom , så jag kanske har den nånstans Många av dom jag känenr har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Men lol, det är ju hur lätt som helst att ändra status till 'Inte vid datorn'. Ja det är de men jag känner personen väl o han är noob på dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 En på msn skickade det till mig och jag visste inte vad det var så jag godkände och så kom det en ruta där det stog "Norton antivirus har upptäckt och tatt bort ett virus som heter funny.exe"nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 En på msn skickade det till mig och jag visste inte vad det var så jag godkände och så kom det en ruta där det stog "Norton antivirus har upptäckt och tatt bort ett virus som heter funny.exe"nåt Wooho, ditt antivirusprogram kan inte ren svenska. Fan vad positiv jag är idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 En på msn skickade det till mig och jag visste inte vad det var så jag godkände och så kom det en ruta där det stog "Norton antivirus har upptäckt och tatt bort ett virus som heter funny.exe"nåt Man ska aldrig ta emot filer som man inte vet vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 (redigerad) *TA BORT* Redigerad 23 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Wooho, ditt antivirusprogram kan inte ren svenska. Fan vad positiv jag är idag... Jo, men jag har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Någon försökte skicka det idag via MSN. Men jag menar, vem f*n går på det hela. Funny.exe, låter det trovärdigt? Samma som Bigmac.exe eller vad det viruset nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Rätt många fjortisar på min msn-lista har fått viruset Undra varför "Ååh funny.exe, ett roligt program" Redigerad 24 oktober, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Argh! Nu käner jag mig ganska korkad Jag accepterade Hjälp, vafan ska jag göra, denna ruta kom upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ta bort den kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tycker fortfarande att det är jävligt kul att byta namn på min itunessetup.exe till funny.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Ta bort den kanske Jamen jag är n00barnas n00b när det gäller virus! Ge mig 23 punkter på vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Tycker fortfarande att det är jävligt kul att byta namn på min itunessetup.exe till funny.exe hö hö hö vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 Sluta skratta o hjälp mig istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts