SuperSwede Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vem e så dum att ta emot en fil från en okänd människa på IRC; ni kan iaf söka hjälp.. och som sagt det kan vara hoax. Om ens bästa vänn eller bror skickar det då? Tror du inte på honom då? annars har du isåfall inget förtroende alls för någon! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Riktigt kul att byta namn på sin itunes installationsfil till funny.exe (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Riktigt kul att byta namn på sin itunes installationsfil till funny.exe (:!!! Haha, jag gick på det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 är man helt smart brukar man ju också inte acceptera .exe-filer över IMs, och om man nu gör det så virusskannar man allt först... Precis, men vissa är ju inte så smarta (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Symantec Security Response - W32.Funner Ingen panik, Symantec (Norton Antivirus) upptäckte viruset två dager sedan och hade skydd mot den redan igår. om Norton Antivirus kan upptäcka det kan alla med antivirusprogram installerade vara säkra, enligt tester är nämligen NA Pro 2004 det sämsta av de mest populära antivirusprogrammen källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 nån försökte skicka det nyligen till mig också. Två gånger blev jag frågad om jag skulle tacka ja. Stör mig på sånna som gör virus och maskar men tur nog har jag aldrig råkat ut för sånt förutom detta. nånsin skannat din dator? är 99% säker på att du har fått datorvirus tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 är man helt smart brukar man ju också inte acceptera .exe-filer över IMs, och om man nu gör det så virusskannar man allt först... det beror ju på vem som skickar... min kompis programmerar spel o jag e hans "beta-´testare" och kan ju inte skrika "AAAAH NEJ inga .exe filer!! det är virus!! ah aha aaaaah!!!" när det står : Christi vill skicka filen unionsoldiersbana1.exe till dig. Acceptera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 nånsin skannat din dator? är 99% säker på att du har fått datorvirus tidigare... Har aldrig fått virus. Jag lovar. skannar och uppdaterar datan jätteofta så funny.exe har bara lyckats slinka förbi allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 det beror ju på vem som skickar... min kompis programmerar spel o jag e hans "beta-´testare" och kan ju inte skrika "AAAAH NEJ inga .exe filer!! det är virus!! ah aha aaaaah!!!" när det står : virus brukar inte döpa om sig till vad man pratar om @ msn, iaf inte dagens virus/trojaner/maskar/whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 malmo_2004@hotmail.com skciakr funny.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Så jämra less jag är på det, minst en person varje dag skickar det typ. Men jag är en sån som inte tar emot saker jag inte vet vad det är, oavsett hur mycket jag än känner personen. Visst, musik och bilder, men program och dylikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Min klasskompis har fått det och han undrar hur man tar bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Prova o uppdatera ditt antivirus så du har minst 4398 DAT. Sen ska de bara va o köra en helscan på datorn så ska de förhoppningsvis dyka upp nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 fick det av 2 perssoner oberoende av varandra... Först skicka dom nått liknande med ?????? http://www.73c.com sedna skicka dom filen funny.exe....sen när jag frågade dom så fattade ingentig om att de skicka nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 folk har försökt pracka på mig det skiten också. igentilgen skulle man ge dom en sån smäll så deras mamma får ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 varför de? de är ju inte dina vänner som skickar viruset utan viruset själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 (redigerad) va faaaaan nån jävel försökte skicka funny.exe till mig bildbevis Redigerad 19 oktober, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 va faaaaan nån jävel försökte skicka funny.exe till mig bildbevis Fint namn och snällt att du tog med hennes msn . Dom som skickar viruset vet inte om att dom skickar, när du får de av nån så får samtidigt alla andra på hans/hennes lista de, och han/hon vet inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Fint namn och snällt att du tog med hennes msn . Dom som skickar viruset vet inte om att dom skickar, när du får de av nån så får samtidigt alla andra på hans/hennes lista de, och han/hon vet inget. stämmer inte, ingen av de jag chattar med har fått det, eller menar du om man accepterar? funny.exe så får alla sina kontakter inbjudan till det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 stämmer inte, ingen av de jag chattar med har fått det, eller menar du om man accepterar? funny.exe så får alla sina kontakter inbjudan till det där? Aa, det är när man accepterat. Eller tryckt på exe-filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts