SuperSwede Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nu e där nån jävel som skapat ett nytt virus som om ja fattat rätt, tar sig in i din dator och sparar en massa registreringar på datorn till olika sidor och dylikt.. fattade inte riktigt men iallafall.. Viruset sprids tydligen via IRC och MSN. Filen heter Funny.exe och jag tror inte att den som såkallat skickar filen, ser att han skickar den. Men acceptera den inte! vad ni än gör! Det går inte att ta bort det ännu. bara manuellt och det är alldeles för jobbigt Bara så ni nu vet. Btw Viruset kom igår så de är rätt färskt. Så uppdatera ert virusskydd flera ggr om dagen så ni kanske får tag i en så ny version som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nu kommer jag och tar er. *Ondskefullt skratt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu e där nån jävel som skapat ett nytt virus som om ja fattat rätt, tar sig in i din dator och sparar en massa registreringar på datorn till olika sidor och dylikt.. fattade inte riktigt men iallafall.. Viruset sprids tydligen via IRC och MSN. Filen heter Funny.exe och jag tror inte att den som såkallat skickar filen, ser att han skickar den. Men acceptera den inte! vad ni än gör! Det går inte att ta bort det ännu. bara manuellt och det är alldeles för jobbigt Bara så ni nu vet. Btw Viruset kom igår så de är rätt färskt. Så uppdatera ert virusskydd flera ggr om dagen så ni kanske får tag i en så ny version som möjligt! Är inte detta bara ett kedjebrev du fick från någon fj0rtis på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Sure as hell sounds like one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 låter som ett kedjebrev enlit mig BTW: jag HATAR alla former av kedjebrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 är man helt smart brukar man ju också inte acceptera .exe-filer över IMs, och om man nu gör det så virusskannar man allt först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nu kommer jag och tar er. *Ondskefullt skratt* HaHa! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nehe.. så de passar inte att ja varnar er för nya virus.. visst visst far åt helvete om de inte passa!! Här försöker man va snäll o varna sina vänner men vafan får man? anklagelser att bara kopierat nått jävla fjortis kedjebrev?! JA HAR JU SKRIVIT TEXTEN SJÄLV!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nehe.. så de passar inte att ja varnar er för nya virus.. visst visst far åt helvete om de inte passa!! Här försöker man va snäll o varna sina vänner men vafan får man? anklagelser att bara kopierat nått jävla fjortis kedjebrev?! JA HAR JU SKRIVIT TEXTEN SJÄLV!! Va vill du att vi ska göra? Superswede varnade om ett virus, nu ska han bli vår nya gud, vi kanske tom skapar en religion med egna kyrkor och grejer. Och sen kanske vi ska hoppa runt som apor och säga "Superswede rockar" medans vi får käka mögliga bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nehe.. så de passar inte att ja varnar er för nya virus.. visst visst far åt helvete om de inte passa!! Här försöker man va snäll o varna sina vänner men vafan får man? anklagelser att bara kopierat nått jävla fjortis kedjebrev?! JA HAR JU SKRIVIT TEXTEN SJÄLV!! Vet du vad ett hoax är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 vafan e de me alla idag? Ja tänkte "vafan ja varnar lite folk så inte fler blir drabbade av viruset" Sen skiter ni i mig ja blir förbannad o nu tror ni ja vill ha nån jävla utmärkelse? vafan e de frågan om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Va vill du att vi ska göra? Superswede varnade om ett virus, nu ska han bli vår nya gud, vi kanske tom skapar en religion med egna kyrkor och grejer. Och sen kanske vi ska hoppa runt som apor och säga "Superswede rockar" medans vi får käka mögliga bananer. wtf vilka jävla fags de finns här, allt Superswede gjorde var att varna om ett virus och ni börjar dissa honom.. Tacka honom istället för att han varnar er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Ja, exakt Wild Hawk... SHAME ON YOU, BITCHES. (Och tack, Swede. Min polare försökte just skicka det till mig nämligen. En block på tre dagar får han (haha). All hail SuperSwede. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Va vill du att vi ska göra? Superswede varnade om ett virus, nu ska han bli vår nya gud, vi kanske tom skapar en religion med egna kyrkor och grejer. Och sen kanske vi ska hoppa runt som apor och säga "Superswede rockar" medans vi får käka mögliga bananer. Han skrev det i den första posten om du inte minns eller glömmde eller kanske till och med ignoerade den meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Vem e så dum att ta emot en fil från en okänd människa på IRC; ni kan iaf söka hjälp.. och som sagt det kan vara hoax. Redigerad 13 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Vad är en/ett hoax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hoax = skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Symantec Security Response - W32.Funner Ingen panik, Symantec (Norton Antivirus) upptäckte viruset två dager sedan och hade skydd mot den redan igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nån jävel försökte skicka de till mig (:!!! Tackade nej, men jag visste inte va de va Det var en jävla tur för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 nån försökte skicka det nyligen till mig också. Två gånger blev jag frågad om jag skulle tacka ja. Stör mig på sånna som gör virus och maskar men tur nog har jag aldrig råkat ut för sånt förutom detta. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts