Hultenius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Är väl bara bra att dom inte säljer till småbarn. Fast just 18 är en onödigt hög gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Är väl bara bra att dom inte säljer till småbarn. Fast just 18 är en onödigt hög gräns. till småbarn ja. jag hörde antalet mord en 13åring har sett på TV är i snittet 12- eller 18 000!!! så 18 år e väll en aningen mycket... de hadde ju räckt me 13år. men anledningen till att dom har en så hög åldersgräns är väll att man kan stämma varan på hur mycket som helst i USA. Jag har höre från många håll att de va en "dam" som mickrade sin hund för den va blöt, hunden dog ,"damen" stämmde tillvärkarna av mikron för att dom inte hade skrivt att djuret ka ndö om man mickrar dom, o hon vann! mysko men (vad jag har hört) sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 till småbarn ja. jag hörde antalet mord en 13åring har sett på TV är i snittet 12- eller 18 000!!! så 18 år e väll en aningen mycket... de hadde ju räckt me 13år. men anledningen till att dom har en så hög åldersgräns är väll att man kan stämma varan på hur mycket som helst i USA. Jag har höre från många håll att de va en "dam" som mickrade sin hund för den va blöt, hunden dog ,"damen" stämmde tillvärkarna av mikron för att dom inte hade skrivt att djuret ka ndö om man mickrar dom, o hon vann! mysko men (vad jag har hört) sant. För flera år sen var det ett man här i stan som mikrade sin hund. Helt sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 till småbarn ja. jag hörde antalet mord en 13åring har sett på TV är i snittet 12- eller 18 000!!! så 18 år e väll en aningen mycket... de hadde ju räckt me 13år. men anledningen till att dom har en så hög åldersgräns är väll att man kan stämma varan på hur mycket som helst i USA. Jag har höre från många håll att de va en "dam" som mickrade sin hund för den va blöt, hunden dog ,"damen" stämmde tillvärkarna av mikron för att dom inte hade skrivt att djuret ka ndö om man mickrar dom, o hon vann! mysko men (vad jag har hört) sant. Hörde om nån snubbe i usa som drack kaffe på mcdonalds, han stämde dom för att det inte stod på koppen att innehållet va varmt... Har hört det från en polare, vet inte hur stor sanningshalten är, men skulle inte förvåna mig, det är ju trots allt usa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Är väl bara bra att dom inte säljer till småbarn. Fast just 18 är en onödigt hög gräns. Riktigt onödigt hög gräns! Speciellt eftersom de vägrar sälja spelen, fastän det, som sagt bara är en rekommendation. Det är TV4's fel.. De skrämmer upp föräldrar och kommun-kärringar som aldrig rört ett tv-spel sen Pong var nytt och fräscht... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag har hört om flera andra som mickrar hundar, katter, pappegojjor, möss, hamstrar osv snacka om att folk e sjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 jag har hört om flera andra som mickrar hundar, katter, pappegojjor, möss, hamstrar osv snacka om att folk e sjuka ähh, det där är en typisk "Råttan i Pizzan" historia, undrar hur sant det verkligen är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hörde om nån snubbe i usa som drack kaffe på mcdonalds, han stämde dom för att det inte stod på koppen att innehållet va varmt... Har hört det från en polare, vet inte hur stor sanningshalten är, men skulle inte förvåna mig, det är ju trots allt usa... Det var väl en mamma som hällde kaffe över sin bebis och stämde Mcdonalds för att kaffet var varmt. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) Det var väl en mamma som hällde kaffe över sin bebis och stämde Mcdonalds för att kaffet var varmt. (:!!! aaa de har jag oxå hört om de är därför det står "hot coffe" på kaffemuggarna överalt. men det var ju en gubbe i USA som drack varm kaffe på McDonals,stämde dom o tjänade FLERA miljoner EDIT: stavfel Redigerad 13 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Det var väl en mamma som hällde kaffe över sin bebis och stämde Mcdonalds för att kaffet var varmt. (:!!! I USA gör fattiglapparna allt för att få pengar.......Hmm...Kanske ska be nån av dom misshandla Thompson gubben som vill stämma GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 I USA gör fattiglapparna allt för att få pengar.......Hmm...Kanske ska be nån av dom misshandla Thompson gubben som vill stämma GTA känner du nån så ska jag betala samtalskostnaden, helt klart värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxx_86 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 ähh, det där är en typisk "Råttan i Pizzan" historia, undrar hur sant det verkligen är... det är sant... som hade ett repotage om dom dummaste stämningarna i USA... då va bla och en annan- En där en gubbe som nyss köpt en helt ny husbil med "auto pilot" (Crouse Control)... så när han va på väg så lämnade han ratten och gick bak för att brygga kaffe... och vips så körde bilden av vägen (:!!! ... han fick rätt och fick en ny husbil + en massa pengar .. Att man inte blir förbannad på hur dumma vissa i USA är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 känner du nån så ska jag betala samtalskostnaden, helt klart värt det Nää.....Christer Petterson är ju dö nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Hrm... Ontopic, please? Även om denna diskussion är intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 (redigerad) det är sant... som hade ett repotage om dom dummaste stämningarna i USA... då va bla och en annan- En där en gubbe som nyss köpt en helt ny husbil med "auto pilot" (Crouse Control)... så när han va på väg så lämnade han ratten och gick bak för att brygga kaffe... och vips så körde bilden av vägen (:!!! ... han fick rätt och fick en ny husbil + en massa pengar .. Att man inte blir förbannad på hur dumma vissa i USA är HAHAHA!!!! Den där va så skön, vilken oerhört dum människa! Men aja, ontopic som sagt... Har väl inte så mycket att säga om det egentligen, låter väldigt löjligt bara... Låt barnen få sitt spel, vad ska annars hindra dom från att gå ut på kvällarna och hitta på bus? Redigerad 13 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 HAHAHA!!!! Den där va så skön, vilken oerhört dum människa! Men aja, ontopic som sagt... Har väl inte så mycket att säga om det egentligen, låter väldigt löjligt bara... Låt barnen få sitt spel, vad ska annars hindra dom från att gå ut på kvällarna och hitta på bus? w0rd det stämmer ju fö fan (:!!! ja mena, nån har varit taskig på arbetsplatsen/skolan, då e de ju bättre att avagera sig på GTA än på en busskur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 exakt det är väl bättre att skjuta folk i den virtuella världen än i den riktiga, sen finns det galningar som tror att hela världen är en lekplats och skjuter folk i huvudet med en AK-47. Och det är sådana personer Mr. Thompson älskar för då kan han få driva speleliten till domstolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 I USA gör fattiglapparna allt för att få pengar.......Hmm...Kanske ska be nån av dom misshandla Thompson gubben som vill stämma GTA "...hur mycket ska du ha för att wastea en snubbe?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Alla dessa orimliga stämningar i USA bevisar bara att riktigt duktiga advokater kan få igenom allt, precis allt. Med andra ord, dem är svin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Alla dessa orimliga stämningar i USA bevisar bara att riktigt duktiga advokater kan få igenom allt, precis allt. Med andra ord, dem är svin! Advokater är svin... Det bara är så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts