Blaque Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag har fått ADSL!!!!! Äntligen... Fy fan vad härligt, nu slipper man tänka på någon j*vla telefonräkning som bara blir högre och högre för varje minut man är uppkopplad!! Äntligen har även mina föräldrar insett fördelen med bredband!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 haha......SKitbra!!......Nu kan du ju vara ute och surfa mer på gtasajten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Jag har fått ADSL!!!!! Äntligen... Fy fan vad härligt, nu slipper man tänka på någon j*vla telefonräkning som bara blir högre och högre för varje minut man är uppkopplad!! Äntligen har även mina föräldrar insett fördelen med bredband!.. din lyckost!!! jag vill åckså ha det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 haha......SKitbra!!......Nu kan du ju vara ute och surfa mer på gtasajten!! Jajamensan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 din lyckost!!! jag vill åckså ha det!! Wild_hawk börjar bli avundsjuk på dig nu blaque!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 grattis Blaque! det första jag tänkte på när jag såg nammnet på posten var Die Hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Grattis till bredbandet! Är det Telia eller Telenordias ADSL ni har skaffat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Grattis! Vill också ha Blir så stressigt med modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Grattis till bredbandet! Är det Telia eller Telenordias ADSL ni har skaffat? Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Telia. grattis telia är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Telia Rockar!! det har jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Telia Rockar!! det har jag!! Jag gillar inte Telia, de höjer bara sina priser hela tiden och sen så har de dålig service på sin hemsida. Telenordia ADSL ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jag har telia adsl,det är skit bra... men det finns en nackdel.....servern kan vara nere i några timmar ibland MEN HÖR NU: Jag bor i ett litet sketet samhälle i dalarna som heter rättvik......men det lutar åt att vi snart får FIBERLINA då blir det andra bullar....jag som blev fövånad när vi fick adsl.....får vi fiberlina vet jag en som ska sitta å tanka å ha sig(jag om ni inte fatta det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag har en kompis som har parabol till internet!! Den skickar upp signaler till en satelit som skickar till en annan parabol som är den hemsidan han vill kolla på och den parabolen skickar upp till sateliten och ner till han! Om man har det kan allt (nästan) slänga sig i väggen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Wild_hawk börjar bli avundsjuk på dig nu blaque!! ja!! varje gång vi får vår räkning på internet så är det typ 5700 kr och min pappa blir galen då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Bredband via sattelit... Fördelar: *Man är inte beroende av nån telefonlinje/fiberoptisk anslutning. *Man kan skryta som f*n eftersom nästan ingen annan har det. Nackdelar: *Svindyrt, läste i Internetworld att bara utrustningen kostar över 13 000 och sen tillkommer en månadskostnad på 800 kr/månad. *Hastigheten är inte snabbare än vanligt ADSL. *Krånglig installation(parabol som måste monteras, kabel ska dras från parabolen m.m). Jag håller mig till gammalt hederligt ADSL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts