Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Jag fick ett sånt där kul mejl som säger "Bli medlem hos oss och vi ger dig saker". I detta fall var det en flatscreen man fick efter eget tycke. För apparaten stod freeflatscreens.com, men nackdelen är att man måste vara bosatt i USA. Tyvärr är jag inte det, så... I skrivande stund söker jag energiskt efter en liknande sida som inte kräver att man måste bo i USA, förgäves. Finns det någon på forumet som känner till en liknande sida? Redigerad 12 oktober, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Inte för att vara elak men... Är du dum eller? Tror du dom ger bort saker utan hållhake? Var lite mer misstänksam, det finns alltid hållhakar. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Det var elakt... :'( Hursomhelst, klart det finns något sådant. Säg mig vad? Ta Hultans exempel "tjäna pengar snabbt och smidigt". Den enda nackdelen var en jävla massa spam i mejlen... inte för att jag följt trådens utveckling så jag kanske misstar mig. *EDIT Följande fann jag: For this particular website, FreeFlatScreens.com, users must do the following to be eligible to get approval to receive their free product: i. Complete and get credit for at least one offer themselves. ii. Refer at least 8 unique people who join and also correctly complete an offer under the terms listed in this document Detta får mig inte att känna mig som ett IQsnille Redigerad 12 oktober, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det verkar som total lögn Aldrig att de finns ett amerikanskt företag som ger bort flatscreens för sånna skitsaker. Man ska aldrig tro dem. Det är bara för bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja exakt.. Världen är inte snäll. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Inte för att vara elak men... Är du dum eller? Tror du dom ger bort saker utan hållhake? Var lite mer misstänksam, det finns alltid hållhakar. //carolus håller med som fan, finns inte en enda sida som är helt ren och ger bort saker gratis, det finns alltid någon hake eller ngt finstilt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Bor man i USA är chansen stor att man får den.... Jag vet folk som fått gratis iPods osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Bor man i USA är chansen stor att man får den.... Jag vet folk som fått gratis iPods osv För att sedan få betala en fet räkning, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Nej inte vad jag vet... Men man får en massa spam i sin inkorg/brevlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Dom säljer din adress till sidor som skickar ut reklam. På så sätt tjänar de på det ändå. Det funkar nog bara i länder där folk är lättpåverkade av reklam (USA tex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Mina pappa fick nåt liknande erbjudande om underkläder, fast givetvis vart det långt ifrån gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Mina pappa fick nåt liknande erbjudande om underkläder, fast givetvis vart det långt ifrån gratis. (:!!! LoL Och kanske inte lika frestande som en flatscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts