Jump to content

Den snåle vill ha

Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

Jag fick ett sånt där kul mejl som säger "Bli medlem hos oss och vi ger dig saker". I detta fall var det en flatscreen man fick efter eget tycke. För apparaten stod freeflatscreens.com, men nackdelen är att man måste vara bosatt i USA. Tyvärr är jag inte det, så...

I skrivande stund söker jag energiskt efter en liknande sida som inte kräver att man måste bo i USA, förgäves. Finns det någon på forumet som känner till en liknande sida?

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var elakt... :'(

Hursomhelst, klart det finns något sådant. Säg mig vad? Ta Hultans exempel "tjäna pengar snabbt och smidigt". Den enda nackdelen var en jävla massa spam i mejlen... inte för att jag följt trådens utveckling så jag kanske misstar mig. ;)

*EDIT

Följande fann jag:

For this particular website, FreeFlatScreens.com, users must do the following to be eligible to get approval to receive their free product:

i. Complete and get credit for at least one offer themselves.

ii. Refer at least 8 unique people who join and also correctly complete an offer under the terms listed in this document

Detta får mig inte att känna mig som ett IQsnille :D

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att vara elak men... Är du dum eller? Tror du dom ger bort saker utan hållhake? Var lite mer misstänksam, det finns alltid hållhakar. :rolleyes:

//carolus

håller med som fan, finns inte en enda sida som är helt ren och ger bort saker gratis, det finns alltid någon hake eller ngt finstilt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor