MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Simon_UME : Ja men du behöver inte va så arg ONTOPIC nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men redan. Gör inte onödiga Replys då då! Annars report.. ONTOPIC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Gör inte onödiga Replys då då! Annars report.. ONTOPIC Rapartera mig du, Jag sa bara till er att gå on topic. Jag kan nog raportera dig för du pratade inte precis ontopic med ume_Simon eller vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Rapartera mig du, Jag sa bara till er att gå on topic. Jag kan nog raportera dig för du pratade inte precis ontopic med ume_Simon eller vad han heter Det handlar om skateboard och det va en fråga som han vart arg på inget mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Det handlar om skateboard och det va en fråga som han vart arg på inget mer.. För de först VARFÖRVARFÖR så heter jag Simon_ume! Och jag blev inte arg, de är bara störande att nån ifrågasätter en även när jag är erfaren på de området! Ge upp nu, inte en enda till post om de här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 okej tillbaka till skateboardåkningen i san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 okej tillbaka till skateboardåkningen i san andreas Jag tror inte ens att det finns skateboard i san andreas! Isf kanske dom kan fixa källan och en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 står på gtasajten ju under fordon skateboard längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 står på gtasajten ju under fordon skateboard längst ner Jo det vet jag väl, men jag tror det bara är ett rykte. Annars vill jag höra R* gå ut med det officielt. För det är väl ingen här som sett en bild på när han åker skateboard ? Eller när nån annan gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men tror du Gtasajten skulle skriva rykten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 nej du behöver inte vara så negativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men tror du Gtasajten skulle skriva rykten? Nej men jag tror att andra sidor gör det, och då tror jag att hultenius skriver det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 men om gtasajten skriver det så måste väl R* sagt åt hultenius eller nån annan att det kommer att vara eller kanske vara skate och om det kanske skulle vara så skriver dom ju det inte på infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Hmm, har för mig att det va en tidning som gick ut med skateboard informationen... förresten, HOWHOW, blir snarare hurhur inte varförvarför... kände mig tvingad till att påpeka det... Redigerad 12 oktober, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja vi får se sen Ska ni få se att jag har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nej men jag tror att andra sidor gör det, och då tror jag att hultenius skriver det med. då skulle han väll inte skrivit "ny information" utan "rykte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Kan någon vara snäll och posta källan där det står klart och tydligt att skatebord ska vara med? Själv har jag inte sett den faktan någonstans, aldrig hört/sett/fått reda på att R* har officiellt sagt det och (såklart) så har jag inte sett några bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) eftersom att han aldrig sa vilken grind han menade så kan det varit allt från nosegrind till fs crooked grind to superman flying over the loop and does a bredställ .. så "skatarn" borde läsa på lite läxor innan han utalar sig och ollie är ett trick i sig annars hade dom inte haft världsrekord i just ollie.. varför säger dom t ex på extreme sport he did a ollie to bluntslide m.m... köp ett par hästar innan du ställer dom i stallet Redigerad 12 oktober, 2004 av VisioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 Kan Hultenius hekräfta att det är ett rykte: Fordon: - Många lowriders och bilar från tidigare GTA. - Cyklar som går snabbare genom att febrilt knacka på en knapp. - Bilarna kan rosta och samlar på sig smuts. - Man kan utrusta bilar med NOS. - I vissa garage kan man byta färg på sin bil samt köpa till delar som frontspoilers och bakspoilers/vingar. Det finns totalt sex delar som kan montera på sin bil. - Fyrhjulingar. - Traktorer. - Spårvagnar (går även att styra). - Monster Trucks. - Skördetröskor. - Fullvingad Dodo. - Husbilar. - Bärgningsbilar (som faktiskt kan bogsera bilar). - Åkergräsklippare. - Bulldozer, varav plogen kan styras. - Besprutningsplan. - Skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts