skaeG Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Vet ni om det finns nån bild där man ser skateboarden eller nåt.. fr jag har inte hittat nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 tror inte det finns då skulel nog gtasajten lagt upp den men det har dom ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Finns ej just nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 tror faktiskt att R* släpper skateboard på Ingame-Pictures Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Nopp finns ingen just nu.. Men du kan ju kolla på dom andra bilderna så länga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 12 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 hmmm..... Okej men vad menar du me "tror faktiskt att R* släpper skateboard på Ingame-Pictures " fatta inte:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 "tror faktiskt att R* släpper skateboard på Ingame-Pictures" R* = Rockstar (Dom som har gjort GTA:Serien) Ingame pictures = Inne i spelet bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 f*n vad coolt det lär vara och komma och göra trick på gatan ollie 180 grind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 f*n vad coolt det lär vara och komma och göra trick på gatan ollie 180 grind Ollie 180 grind? Har aldrig hört talas om de tricket, fast jag åkte skateboard flera år på mellan och högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 haha vad e Ollie 180 grind?? Du menar kanske att man gör en 180 och landar på en Stång eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) hoppar 180 landar på en stång såg nyss på extreme sport när rodney mullen gjorde det Redigerad 12 oktober, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Men daa du vet vad jag menar !! Du gör en 180 och landar på ett räcke eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 hoppar 180 landar på en stång såg nyss på extreme sport när rodney mullen gjorde det MEN DE HETER INTE OLLIE 180 GRIND! 180 to k-grind, to 50/50. Ollie är när man hoppar, de räknas inte in i tricket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 amen sorry besserwisser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 MEN DE HETER INTE OLLIE 180 GRIND! 180 to k-grind, to 50/50. Ollie är när man hoppar, de räknas inte in i tricket! Jupp Kan du för tricks då SIMON.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jupp Kan du för tricks då SIMON.. Många, hurså! Ska du ge mig ett läxförhör eller? Ollie 180 grind är som att säga GM Saab 9-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Många, hurså! Ska du ge mig ett läxförhör eller? Ollie 180 grind är som att säga GM Saab 9-5 Men vafan gå in på nåt skateboard forum! Sluta bråka om den där skiten annars raporterar jag! Redigerad 12 oktober, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Många, hurså! Ska du ge mig ett läxförhör eller? Ollie 180 grind är som att säga GM Saab 9-5 Umm nej tack.. Varför e du så tjurig kanske måste gå och lägga dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Umm nej tack.. Varför e du så tjurig kanske måste gå och lägga dig? Kanske ska sluta ifrågasätta min åsikt! Jag sa bara som de va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Kanske ska sluta ifrågasätta min åsikt! Jag sa bara som de va! Sluta nu! Annars raporterar jag. Skriv on topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts