Arvid Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hur ändrar man till 640x480? Options --> Display Setup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 skryt skryt. Jag lovar. De finns dom som är lika bra som dig, och de är nog rätt många nuförtiden. Sen finns de ju dom som är dubbelt så bra som dig. Sjysst att du erbjuder hjälp. Men de låter lite väl skrytigt joo, du har väl rätt men det e rätt många som ställer hjälpfrågor i VC forumet och eftersom jag kan en del ( lite skryt får man väl unna sig ) så tänkte jag man kunde samla de frågorna här... och det verkar funka :"> PS. jag försöker absolut inte säja att jag är super-bra på spelet men ganska mycket kan jag men självklart finns det bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Options --> Display Setup Jag tror inte att det finns någon "Options"-knapp på min. I alla fall kan jag inte hitta den. Men i hjälpen stod det nåt med att den själv kunde avgöra hur den skulle spela in. Eller menar du Half-size/Full-size? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Jag tror inte att det finns någon "Options"-knapp på min. I alla fall kan jag inte hitta den. Men i hjälpen stod det nåt med att den själv kunde avgöra hur den skulle spela in. Eller menar du Half-size/Full-size? Jag tror han menar att du ska byta i options på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 joo, du har väl rätt men det e rätt många som ställer hjälpfrågor i VC forumet och eftersom jag kan en del ( lite skryt får man väl unna sig ) så tänkte jag man kunde samla de frågorna här... och det verkar funka :"> PS. jag försöker absolut inte säja att jag är super-bra på spelet men ganska mycket kan jag men självklart finns det bättre!!! Så du kan inte tänka dig att svara i dom trådar där dom frågar, utan du måste starta en egen tråd bara för att du är så "bra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Testa att installera om programmet. Funkar ej detta så kan det vara så att några filer är trasiga eller förstora(ang. skins så kan det vara fel sorts format.) Detta händer mig med men jag kommer inte alltid på nån lösning så det enklaste är att skippa den modden annars så kan saken ha att göra med att du tar replace, så testa med delete och add istället eller tvärt om Eller: TA BORT SRIVSKYDDET PÅ VC-MAPPEN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nu ska bara Akex svara, eftersom han är så "duktig". i början av spelet när Sonny sitter o snackar, vad heter han som hänger på en krok på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts