Tigern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 lol vad pinsam axek är... vilken skrytare, hatar såna.. sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andersgta Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tja! Jag undrar vart man hittar tårgas?? Tack på för hand!! Anders! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Tja! Jag undrar vart man hittar tårgas?? Tack på för hand!! Anders! Det finns bara på ps2versionen, då finns den bakom polisstationen nära Malibu Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 lol vad pinsam axek är... vilken skrytare, hatar såna.. sry Hade jag skrytit hade jag sagt: Tjena jag kan allt om spelet för jag är bäst höhö... men nu tycker jag att VC är ett av de bästa spelen så jag älskar att diskutera det och svara och ställa frågor, dessutom är det kul att höra vad andra tycker om spelet. tack för din åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 28 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 den söderut Du tar förslagsvis en pcj och försöker landa mitt på taket snett åt höger och då ser du videon och vipsgrädde du har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 är det nån här som vet varför det står att filen är för stor när jag ska ersätta en fil på imgtool och hur gör man de mindre ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 är det nån här som vet varför det står att filen är för stor när jag ska ersätta en fil på imgtool och hur gör man de mindre ? Ta bort den gammla filen och adda den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Ta bort den gammla filen och adda den nya. när jag trycker på delete så kommer det fram ett fönster som det står "Dir file error! It might be in use.. exiting..." Redigerad 7 november, 2004 av Benny_Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Högerklicka på Gta VC-mappen och ta bort skrivskyddet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Var sparas videoklippen som man får när man trycker F2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I Mina dokument\GTA Vice City Files, fast det är inga videoklipp utan sparningar av de kordinater du och andra objekt har varit på som spelet sedan använder för att generera en replay. Om replay-filerna var videoklipp skulle de inte rymmas på under 1 mb med den kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kan man på något sätt göra om dom till videoklipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du kan spela in dem med till exempel Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 TIPS! Tror Fraps följde med senaste pcgamer eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) 1. Vad är Fraps?? 2. Var kan man ladda ner det?? Redigerad 8 november, 2004 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 http://www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 1. Vad är Fraps?? 2. Var kan man ladda ner det?? ett program som spelar in klipp från spel ps. kör 640x480 när du spelar in.. annars syns inte hela bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag kan det mesta om VC och undrar nån nåt e den välkommen att undra! skryt skryt. Jag lovar. De finns dom som är lika bra som dig, och de är nog rätt många nuförtiden. Sen finns de ju dom som är dubbelt så bra som dig. Sjysst att du erbjuder hjälp. Men de låter lite väl skrytigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Högerklicka på Gta VC-mappen och ta bort skrivskyddet! gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 ps. kör 640x480 när du spelar in.. annars syns inte hela bilden Hur ändrar man till 640x480? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts