axek Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag kan det mesta om VC och undrar nån nåt e den välkommen att undra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 (redigerad) Hmmm... Dom flesta kan nog minst lika mycket som dig! Men, GameFaqs.com vet nog mest... Kan ju annars vara bra att ha den här topicen för sånna som är nya till spelet! Redigerad 12 oktober, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 var går man när man ska göra pole position uppdrag eller finns de några ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Ditt medelande hör inte till ämnet. Var vänlig kontakta personalen eller försök igen. Than you for your coopiration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 då går längst in i clubben där fins det en koridår med en massa "sidorumm" gå in i den första till vänster, där är det en hora som *host* dansar. När du suttit där i ca 5 riktiga min sen går du ut.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 då går längst in i clubben där fins det en koridår med en massa "sidorumm" gå in i den första till vänster, där är det en hora som *host* dansar. När du suttit där i ca 5 riktiga min sen går du ut.- va händer sen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 va händer sen ?? eeeh? du klarar av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxi Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag kan det mesta om VC och undrar nån nåt e den välkommen att undra! jag har köpt alla hus som finns i staden, och klarat av alla uppdragen förutom den där sunshine auto,jag vet inte vad jag ska göra, det är ingen som ringer mig hur ska jag komma vidare i spelet hjälp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Du kan gå in till HORAN *Hrm, Hrm* på Pole position club och kolla på hon i typ 5 minuter och då klarar du PPC's uppdrag. och sen måste du klara sunshine. Leverera alla bilar som fins på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxi Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Du kan gå in till HORAN *Hrm, Hrm* på Pole position club och kolla på hon i typ 5 minuter och då klarar du PPC's uppdrag. och sen måste du klara sunshine. Leverera alla bilar som fins på listan tack så mycket! men det där leverera förstår jag inte riktigt vad det inebär vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 tack så mycket! men det där leverera förstår jag inte riktigt vad det inebär vad man ska göra? Hej igen. Har du fått/köpt Sunshine Auto's? om inte, så gör det. sen åker du ner till garagen. inne på A-B auto's (eller vad det nu hette) så fins ett garage. brevid det står vilka bilar dom vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 15 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 man får mer pengar för varje lista som klaras..... (sunshine...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur faaan klarar man unique jump 7 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur faaan klarar man unique jump 7 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simi Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hur kan jag lägga in tcd och dff filer med IMG tool? När jag försöker så kommer det ett felmeddelande: "Dir file error! It might be in use..Exciting..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 hur faaan klarar man unique jump 7 ?? Tag sats bortifrån svängen med förslagsvis en pcj, kör på vänstra trotoaren kör på insidan av lyktstolpen & trädet och sen är det bara rakt fram till plankorna som lutar på andra sidan vägen. har du problem med bilar så ställ några ivägen innan. OBS! du måste flyga mellan husen mot vägen på andra sidan drenerings kanalen för att detta ska funka, gärna med hög hastighet... jag antar att du vet vart det e, men annars kan du kolla en karta på gta sajten. (bakom pay´nspray i little haiti från väst!) Vice city experten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 24 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Hur kan jag lägga in tcd och dff filer med IMG tool? När jag försöker så kommer det ett felmeddelande: "Dir file error! It might be in use..Exciting..." Testa att installera om programmet. Funkar ej detta så kan det vara så att några filer är trasiga eller förstora(ang. skins så kan det vara fel sorts format.) Detta händer mig med men jag kommer inte alltid på nån lösning så det enklaste är att skippa den modden annars så kan saken ha att göra med att du tar replace, så testa med delete och add istället eller tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 nej ja menade inte det ja menar det när man kör inne i gränden o hoppar på en träpall vid washington beach......det är nr 9 på vicecityunleashed kartan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 25 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2004 nej ja menade inte det ja menar det när man kör inne i gränden o hoppar på en träpall vid washington beach......det är nr 9 på vicecityunleashed kartan iaf Det man hoppar norrut eller söderut på? (svårt att veta annars eftersom det e 2 pallar! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wern Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 den söderut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts